اخبار مهم

چند خبر کوتاه پلیسی از مشهد:

کشف محموله قرص های غیرمجاز مجاز قاچاق/ کشف ۱۰ کیلو هروئین با تیراندازی هوایی پلیس/ ۲هزار و ۹۱۹ پلیس افتخاری در خراسان رضوی فعال هستند/ ۱۴ هزار تماس روزانه مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان

کد خبر : 45481

کشف محموله قرص های غیرمجاز مجاز قاچاق در مشهد

سرهنگ امید نودهی
رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی

تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی اطلاعاتی یک فروشگاه که در آن قرص های غیر مجاز قاچاق توزیع می‌شد رادر مشهد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.
در این عملیات بیش از ۱۵ هزارو ۳۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز و ۶۲۰ عدد شامپو و اقلام بهداشتی قاچاق کشف و به کارشناسان دانشگاه‌علوم‌پزشکی تحویل داده شد .
تحقیقات در این باره ادامه دارد

پاتک ضربتی برای دستگیری ۲ عامل توزیع مواد مخدر/ کشف ۱۰ کیلو هروئین با تیراندازی هوایی پلیس

سرهنگ مهدی سلمانیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی:

تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی ۲ عامل اصلی توزیع مواد مخدر را در محدوده بلوار مصلی مشهد شناسایی کردند.
پلیس با هماهنگی مرجع قضایی این ۲ متهم رادر عملیاتی غافلگیرانه با تیراندازی هوایی دستگیر و در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف شد.
تحقیقات در حالی ادامه دارد که از متهمان یک قبضه اسلحه نیز کشف شده است

۲هزار و ۹۱۹ پلیس افتخاری در خراسان رضوی فعال هستند

سرهنگ عباس احمدیان معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی

پلیس افتخاری یکی از طرح‌های موثر در بهره گیری از ظرفیت سرمایه های اجتماعی برای تولید، برقراری و تحکیم نظم و امنیت عمومی است.
فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۶۰ پلیس افتخاری را جذب کرد. تاکنون در خراسان رضوی ۲هزار و ۹۱۹ پلیس افتخاری تخصصی پس از آموزش های لازم جذب و فعال شده اند و با پلیس همکاری دارند .

جذب پلیس افتخاری درسال ۱۴۰۱ نیز در دستور کار معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی قرار دارد.

۱۴ هزار تماس روزانه مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان/ ثبت یک هزار و ۳۰۰ تماس مردمی در لحظه افطار

سرهنگ حسین زنگنه
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی:

از ابتدای ماه مبارک رمضان شهروندان در استان خراسان رضوی روزانه بیش از ۱۴ هزار تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ داشته اند که بیشترین درخواست مردمی در ارتباط با موضوعات ترافیکی بوده است .

سرهنگ زنگنه افزود: در لحظه افطار نیز به طور متوسط بیش از یک هزار و ۳۰۰ تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان خراسان رضوی برقرار می‌شود .
این مقام انتظامی تاکید کرد : از شهروندان انتظار داریم با توجه به تمرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان در صورت برقراری تماس با مرکز ۱۱۰ نام شهرستان محل زندگی و درخواست حضور پلیس را نیز اعلام کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن