زندگیورزشی

دوئل آویژه صنعت پارسا با شهردارى گرگان

کد خبر : 20027

نماینده استان خراسان رضوى در لیگ برتر بسکتبال کشور در نیم فصل دوم با ارائه بازی هاى درخشان در نهایت با کسب مقام ششم به کار خود پایان داد و به مرحله پلی آف راه یافت.
به گزارش صبح مشهد، تیم آویژه صنعت پارسا در حالی میزبان تیم سوم جدول خواهد بود که حریف گرگانى دست به تقویت تیم خود زده تا در مشهد به نتیجه دلخواه دست یابد.
گفتنى است تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حمایت صددرصد شورا و شهردار گرگان و با بودجه ای مناسب در لیگ برتر حضور یافته و در اواسط فصل اقدام به جذب یک بازیکن آمریکایی به نام پرى پتى نمود.
حضور تاثیرگذار بازیکن خارجی در کنار چند بازیکن ملی پوش از جمله امیر صدیقی ، سهراب نژاد و … باعث شد تا تیم گرگانى بالاتر از تیمهاى قدرتمندی همچون پالایش نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در مکان سوم جدول جاى گیرد.
مسئولان تیم شهرداری گرگان که از جذب بازیکن خارجی رضایت داشتند دوباره دست به جیب شده و برای مرحله پلی آف یک بازیکن صربستانى به نام نیکولا دراگویچ را به ترکیب خود اضافه کردند
اما تیم بسکتبال آویژه صنعت که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند پس از هفته هاى اول ، کم کم به خود باوری رسید و در نیم فصل دوم با ارائه بازی هاى زیبا و پایاپای با قدرت هاى بسکتبال ایران ، نشان داد که آن تیم کم تجربه اول فصل نیست و کوچکترین لغزش در مقابل این تیم قابل جبران نخواهد بود.
تیمهاى آویژه صنعت مشهد و شهرداری گرگان تاکنون دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو دیدار تماشایی و نزدیک بود ولى در نهایت این تیم گرگانى بود که به سختى و با نتایج ۶۴ بر ۶٢ و ٨٩ بر ٧٨ پیروز میدان شد حال در مرحله پلی آف دوباره به هم رسیدند آن هم در شرایط که تیم مشهدى باتجربه تر و پخته تر از قبل شده و شهردارى گرگان هم با جذب بازیکنان خارجى با تمام توان پا به مرحله پلی آف گذاشته است.

سرمربی تیم آویژه صنعت در خصوص این بازی گفت : شرایط پلی آف با بازی هاى قبلی متفاوت بوده و تیمها ضمن تقویت خود با تمام توان در این مرحله حضور پیدا میکنن چرا که پیروز دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد.
محمد قیاسی با اعلام این مطلب که تیمش در ایام تعطیلات تمرینات منظمی داشته و بازیکنان تیم از نظر جسمی و روحی آماده این بازی هستند افزود : تیم شهرداری گرگان از بازیکنان تاثیرگذارى بهره می برد اما بازیکنان تیم ما هم در دور برگشت ثابت کردند که توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند و از هر جهت آماده ارائه یک بازى خوب هستند.
وى این دیدار را یک بازی سخت و زیبا پیش بینی کرد و گفت با توجه به اینکه این دیدار در ایام تعطیلات برگزار می شود امیدواریم اهالی محترم ورزش استان به ویژه دوستداران بسکتبال با حضور در سالن ، فضایى پرشور و هیجان انگیزی را برای بازیکنان هردو تیم رقم بزنند.

گفتنى است این دیدار حساس روز پنج شنبه پانزدهم فروردین ساعت ١۶ در سالن مرحوم حمیدی آسایشگاه فیاض بخش مشهد برگزار مى شود و روز دوشنبه هفته آینده هم دیدار برگشت به میزبانى گرگان برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن