شهری

آماده باش کامل شهرداری منطقه ۲ مشهد برای بارش های بهاری

کد خبر : 19963

با توجه به شرایط بحرانی آب و هوا در کشور و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی و شرایط خاص تعطیلات نوروز و حضور گسترده زائران و مسافران در شهر مشهد نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ به صورت ۲۴ ساعته تا پایان بارندگی ها در آماده باش کامل هستند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه ۲ شهرداری مشهد، احسان قیطاقی گفت: در هنگام بارندگی تمام نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش هستند ولی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر سیلابی شدن شهرها و حوادث پیش آمده در کشور، این منطقه برای رفع مشکلات احتمالی نیروها و تجهیزات خود را در این آماده باش سه برابر کرده است .
معاون فی و اجرایی منطقه ۲ شهرداری مشهد ادامه داد: در جهت عدم انباشت آب در مناطق خاص تعداد ۳۲ حلقه چاه جاذب آب باران تخیله شده تا در بارندگی های اخیر شاهد آب گرفتگی این معابر نباشیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ نیرو و بیش از ۳۰ ماشین آلات و خودروها شامل ۱۰دستگاه خودروی مکش آب، خودروهای لجن کش، تانکر ها، لودر و … در آماده باش کامل هستند و تا پایان بارندگی ها نیز نیروها و ماشین آلات در آماده باش خواهند بود.
احسان قیطاقی به حفر ۳۰ چاه جاذب آب باران در سطح منطقه در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از آب گرفتگی سطح معابر منطقه و جاری شدن روان آبها در منازل شهروندان مخصوصا در خیابان های بن بست که این مشکل بیشتر است این تعدا چاه حفر گردید.
معاون فنی و اجرایی شهرداری منطقه ۲ در پایان از شهروندان درخواست کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل ناشی از آب گرفتگی سطح منطقه با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا نیروها سریعا به رفع مشکل بپردازند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن