اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ایستگاه شریعتی قطار شهری مشهد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد‌

کد خبر : 11764

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهدمقدس گفت: ایستگاه شریعتی قطار شهری مشهد مقدس آماده شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، کیانوش کیامرز ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه مفتح خط ۲ قطارشهری مشهد اظهار داشت: کار سختی در روند حفاری و احداث ایستگاه شهید مفتح وجود داشت چراکه نمی‌توانستیم ۲ چهارراه پرتردد شهر را پشت سر هم مسدود کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه شهید مفتح ۴ ماه بعد از بهره‌برداری فاز اول خط ۲ قطارشهری وارد مدار بهره‌برداری شد، عنوان کرد: در روند احداث ایستگاه‌ها و اجرای سازه، تجربه‌هایی کسب شد که در تداوم روند احداث خط ۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد به مسافرگیری ایمن در فاز اول خط ۲ اشاره کرد و افزود: این کار به همت شرکت بهره‌برداری قطارشهری و بدون حادثه صورت گرفت.

کیامرز با بیان اینکه ایستگاه شریعتی احداث شده و در آستانه بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: وعده داده بودیم این ایستگاه را که محل تلاقی خط یک و دو قطارشهری است، در این دوره مدیریت شهری به بهره‌برداری برسانیم اما به‌دلیل بتن‌ریزی سوزن کراس اوور در این ایستگاه، بهره‌برداری ممکن است یک هفته دیگر طول بکشد.

وی با تشکر از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار طرح عنوان کرد: در بارندگی‌های شدید و در حین احداث، ایستگاه شهید مفتح بارها دچار آب گرفتگی شد که تلاشگران قرارگاه شبانه آب را تخلیه کردند.

کیامرز در زمینه وضعیت احداث خط ۳ قطارشهری گفت: ۲ دستگاه TBM با قدرت کارمی‌کند و یکی به سمت چهارراه شیرازی و دیگری نزدیک میدان جانباز مشغول حفاری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن