اجتماعی

کشف بیش از ۸۶ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

کد خبر : 19263

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۸۶ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.
به گزارش  صبح مشهد، سردار “ماشاالله جان‌نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزبانان این استان طی عملیاتی موفق به کشف ۸۶ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر شدند. از نوع تریاک، شیشه ، حشیش هروئین فشرده شدند.
سردار “جان نثار” با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان این استان عنوان داشت : در راستای اخبار واصله مبنی بر ورود و قاچاق مواد مخدر ، مرزبانان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و امرا متوقف می نمایند که در بازرسی از ان ۸۶ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر که بطرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار « جان نثار» با اشاره به جانفشانی های مرزبانان استان از کشف بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و عنوان داشت : مرزبانان این فرماندهی موفق شدند طی ۶ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۸۵۳ میلیون ریال را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان خاطر نشان کرد: مرزبانان سرزمین خورشید با توکل بر پیشگاه الهی در راه مقابله با قاچاق مواد مخدر و ورود افراد بیگانه به طور جدی در شبانه روز کوشش دارند تا نظم و امنیت را دو در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و همچون گذشته سدی محکم در برابر نفوذ اینگونه دشمنان هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن