اسلاید شوورزشی

لیگ برتر فوتبال؛

شهر خودرو سقوط کرد!

کد خبر : 46804

تیم فوتبال شهرخودرو با قبول شکست دو بر یک مقابل پرسپولیس به لیگ دسته اول سقوط کرد.

صبح مشهد– در یکی از دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس شامگاه یکشنبه از ساعت ۲۰ با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت که توانست با نتیجه ۲ بر یک در این جدال به برتری برسد تا به رده دوم جدول بازگردد و از طرفی سقوط شهرخودرو به لیگ دسته اول قطعی شود.

این دیدار ابتدا قرار بود که روز پنجشنبه برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوا به امروز موکول شد.

سرخپوشان برای بازگشت به رده دوم جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت و از طرفی میهمان هم برای بقا امید داشت به برتری برسد.

پیش از این دیدار حساس یحیی گل محمدی سه بازیکن تیمش امید عالیشاه، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را از فهرست خارج کرد اما صبح امروز آنها را به اردو فرا خواند. با این حال برای بازی سید جلال کاپیتان سرخ‌ها که به نظر می‌رسد روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند از فهرست بازیکنان خط خورد.

در این دیدار که آخرین بازی خانگی فصل سرخپوشان نیز به حساب می‌آمد، هواداران استقبال چندانی نکردند.

پرسپولیس سند سقوط شهرخودرو را امضا کرد

نخستین حمله این دیدار در دقیقه ۱۳ روی دروازه میهمان خلق شد جایی که ضربه سر «مهدی عبدی» را بهزادی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۲۴ پرسپولیس با ارسال رامین رضاییان و ضربه سر علی نعمتی و اشتباه فاحش دروازه بان میهمان، گل اول این دیدار به‌ثمر رسید.

در دقیقه ۴۳ روی پاس زیبای میلاد سرلک، فرصت خوبی برای احسان پهلوان ایجاد شد که این موقعیت از دست رفت.

پرسپولیس در نیمه نخست با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

پرسپولیس سند سقوط شهرخودرو را امضا کرد

در شروع نیمه دوم این شهرخودرو بود که روی دروازه پرسپولیس خطر خلق کرد. در دقیقه ۴۸ ضربه سر فردین رابط به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۳ رامین رضاییان می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی اختلاف را بیشتر کند که ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۵ شهر خودرو از سمت چپ، حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید که ضربه تماشایی رضازاده بازی را به تساوی کشاند.

بازی تنها ۵ دقیقه با تساوی ادامه یافت. در دقیقه ۶۰ سیامک نعمتی در شلوغی محوطه جریمه پدیده توانست گل دوم سرخپوشان را روی پاس کمال کامیابی نیا به‌ثمر برساند.

پس از آن فشار حملات شهرخودرو برای بقا دو چندان شد اما حامد لک سه موقعیت عالی را در این دقایق مهار کرد.

این جدال در نهایت با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۵۷ امتیازی شد و با توجه به شکست سپاهان به رده دوم جدول بازگشت. شهر خودرو نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند و سقوط کرد.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن