اسلاید شوشهری

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی

کد خبر : 58066

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد سه‌شنبه ۱۴ فروردین اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد ۸ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۷۶۷ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‎‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷۱۹ هزار و ۹۸۸ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ۵۲۴ هزار و ۷۴۶ نفر از طریق راه‌آهن و ۲۹۵ هزار و ۵۰۱ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد یادآور شد: در موج‌ سوم سفرها بازگشت مسافران از خراسان رضوی آغاز شده که البته تدابیر لازم برای بازگشت مسافران اندیشیده شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در واحدهای اقامتی رسمی مشهد ۵۶ درصد، واحدهای موقت ۵۹ درصد و واحدهای اضطراری ۲۲ درصد بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن