شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد؛ تردد بیش از ۱٫۲ میلیون مسافر / رکورد جابه‌جایی ۲۰۰ هزار مسافر در یک روز در پایانه‌های مسافربری مشهد

کد خبر : 18434

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از هفتم آبان ماه تا روز گذشته بیش از ۱٫۲ میلیون تردد در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد به ثبت رسیده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به حضور مسافران در پایانه‌های مسافربری مشهد اظهار کرد: از هفتم آبان ماه امسال تا پایان روز ۱۵ آبان تعداد یک‌میلیون و ۲۱۱ هزار و ۳۴۴ مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد تردد داشته‌اند.
وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته بر اساس سال قمری یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار و ۷۸۱ مسافر بوده است که با رشد ۴‌صدم درصدی در سال جاری مواجه هستیم.
شریعتی بیان کرد: این تعداد مسافر از طریق ۴۵ هزار و ۵۳۳ وسیله نقلیه اعم از سواری، اتوبوس و مینی‌بوس ترد داشته‌اند که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۴۰ هزار و ۹۷۶ وسیله نقلیه بوده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: پر رفت و آمدترین روز در این بین روز ۱۸ آبان ماه بوده که ۲۰۱ هزار و ۱۹۸ مسافر از طریق ۶ هزار و ۹۶۴ وسیله نقلیه تردد داشته‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن