شهری

شهردار منطقه ثامن خبر داد:

برگزاری هجدهمین هم آفرینی مشهد با موضوع تقویت زندگی عمومی در ره باغ های پیرامون حرم مطهررضوی

کد خبر : 30169

در این هم اندیشی ۱۰ تا ۱۴ تیم طراحی شامل متخصصین داوطلب حوزه های طراحی،گرافیک،معماری و شهرسازی و متخصصان کسب و کارهای هوشمند، و همچنین ۶ تا ۹ گروه تسهیل گر از فعالان حوزه طراحی و شهرسازی و جامعه داشگاهی و جامعه خلاق و فعالان فرهنگی، پس از ارسال رزومه و تایید تیم داوری، حاضر خواهند بود.

صبح مشهد– هجدهمین هم آفرینی مشهد با موضوع خلق رویدادهای شهری و تقویت زندگی عمومی در ره باغ های پیرامون حرم مطهررضوی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد مقدس،سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن با اعلام این خبر اظهار کرد: این رویداد با همکاری مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد مقدس ۲۱ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوب در طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی شکل گیری هشت ره باغ است که علاوه بر افزایش فضای سبز منطقه، نقش موثری در بهبود و تلطیف فضای شهری در اطراف بارگاه منور رضوی دارند.

شهردار منطقه ثامن گفت: این ره باغ ها به عنوان اصلی ترین سرمایه های عرصه عمومی در شهر هستند و می توانند زمینه های شکل گیری زندگی عمومی و حیات شهری معنوی زائران و مجاوران را فراهم نمایند.

نعمتی افزود: در همین راستا و با توجه به شکل گیری شاکله کلی این ره باغ ها و با عنایت به اینکه رویدادهای هم آفرینی محیطی هم افزا و تعاملی برای رسیدن به مدل های نوین در طراحی های خلاقانه برای توسعه کیفیت های حوزه فعالیت رویداد، با بهره گیری از ظرفیت متخصصین و گروه های استارت آپی و کسب و کارهای هوشمند هستند، از مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد درخواست کردیم تا با فراخوانی گروه های هدف، نسبت به برگزاری این رویداد اقدام نمایند.

شهردار منطقه ثامن خاطر نشان کرد: در این هم اندیشی ۱۰ تا ۱۴ تیم طراحی شامل متخصصین داوطلب حوزه های طراحی گرافیک،معماری و شهرسازی و متخصصان کسب و کارهای هوشمند، و نیز ۶ تا ۹ گروه تسهیل گر از فعالان حوزه طراحی و شهرسازی و جامعه داشگاهی و جامعه خلاق و فعالان فرهنگی پس از ارسال رزومه و تایید تیم داوری،در رویداد حاضر خواهند بود.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی پس از انتشار عمومی فراخوان و بررسی رزومه افراد و گروه های داوطلب،۲۰ تیرماه انتخاب برگزیدگان جهت شرکت در رویداد توسط کارشناسان مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد انجام و ۲۱ تیرماه برنامه بازدید از ره باغ های بافت پیرامون حرم مطهر و نشست هم اندیشی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تا ۶ مرداد ماه جهت ارسال آثار و پیشنهادات خود فرصت خواهند داشت و نتایج نهایی تا ۹ مردادماه توسط تیم داوری اعلام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن