مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

مدیر مرکز امور خادمین خبر داد؛ سازماندهی ۷۰ هزار خادمیار برای خدمت به محرومین توسط دفاتر استانی آستان قدس رضوی

کد خبر : 14986

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در هر استان تنها یک دفتر برای شناسایی محرومان و مستضعفان و نیز سازماندهی خیّران و خادمیاران تخصصی به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به محرومان در همان استان راه اندازی کرده است.
به گزارش صبح مشهد، علی اکبر عصارنیا اظهار داشت: بر اساس راهبرد آستان قدس رضوی مبنی بر توسعه مفاهیم خدمت، خادم و مخدوم، زمینه خدمت افراد متخصص در حوزه های مختلف فراهم شده است.
مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: در قالب طرحی، خادمیاران رضوی علاوه بر خدمت در حرم مطهر، بخشی از مأموریت خود را به صورت داوطلبانه به محرومان و مستضعفان در منطقه محل سکونت ارائه خدمت می‌کنند.
وی افزود: بر اساس این طرح، در هر استان یک دفتر تأسیس و شروع به فعالیت کرده است، که مهمترین فعالیت این دفاتر، شناسایی محرومین و مستضعفین به منظور ارائه خدماتی نظیر اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز ثبت نام و گزینش خادمیاران رضوی و سازماندهی آنان در قالب گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمت به مردم محروم همان استان است.
عصارنیا تأکید کرد: تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر خادمیار توسط این دفاتر شناسایی و جذب و جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم محروم همان منطقه سازماندهی شده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن