اقتصادی

مهندس شرکا تاکید کرد: تعهد و خدمت صادقانه سرلوحه کار کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گیرد

کد خبر : 18268

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ضمن قدردانی از کارمندان سازمان گفت: تعهد و خدمت صادقانه به جامعه مهندسی و ارباب رجوع سر لوحه کارکنان سازمان قرار گیرد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، مهندس محمدحسین شرکا صبح روز یکشنبه ۶ مهرماه جاری در جمع کارکنان سازمان افزود : خوشحالم و خدا را شکرگزارم که اولین روز کاری ام را با بارش باران رحمت الهی و با شما کارکنان صدیق و متعهد آغاز می‌کنم. رئیس سازمان ادامه داد: من به گذشته افراد نگاه نمی کنم، برای من و هیات مدیره سازمان تعهد کاری و مسوولیت پذیری شما مهم است، با اعتقاد کار کنید، پایبند بکارتان باشید و به نحو احسن انجام وظیفه کنید، تا حیثیت جامعه مهندسی خدشه دار نشود.مهندس شرکا افزود: هیئت مدیره دوره هشتم اعتقاد دارد که همه در کنار هم و با هم و در چار چوب قانون، اهداف و برنامه های مصوب را پیش خواهیم برد .

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، از دیگر برنامه های سازمان، پیشگیری از تخلفات احتمالی ، نظارت بر حسن انجام کار و احداث ساختمان مرکزی سازمان و اجرای خدمات فنی و مهندسی از طریق سیستم اینترنتی و حفظ و صیانت جایگاه مهندسی سازمان دانست .

بر پایه این خبر، در این دیدار که جمعی از اعضای هیات مدیره جدید سازمان نیز حضور داشتند، دکتر مزدا نوبری عضو هیات مدیره سازمان هم گفت: هدف مدیریت منابع انسانی در سازمان رهبری و هدایت نیروی انسانی در مسیر رشد و تعالی سازمان است.

دکتر حسن جامی الاحمدی عضو دیگر هیات مدیره سازمان هم گفت: اعتلای جایگاه سازمان و مهندسین در گرو پایبندی به اهداف مشترک است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن