شهری
موضوعات داغ

کارگردان نمایش کارناوال خون مطرح کرد:

۷۰ درصد مخاطبان نمایش «کارناوال خون» تئاتر اولی هستند

کد خبر : 27978

شمس با اشاره به اینکه اگر ما در تربیت کردن فرزندان کم و کاستی داشته باشیم اتفاقات خوبی نمی افتد، گفت: نمایش کارناوال خون توانسته حدود ۷۰ درصد افرادی که تاکنون به سالن تئاتر نرفته اند را با اجرای این نمایش جذب کند.

به گزارش صبح مشهد، «مهدی شمس» امروز دوشنبه (۲۸ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور اطلاع رسانی در خصوص این نمایش برگزار شد؛ بیان کرد: نمایش کارناوال خون از ۱۶ بهمن ماه تا دوم اسفند در سالن اصلی تئاتر مشهد با ۲۲ نفر عوامل پشت صحنه و ۶۰ بازیگر در حال اجرا است.

کارگردان نمایش کارناوال خون با بیان اینکه گروه کارناوال خون بزرگترین‌گروه تئاتر در مشهد از نظر تعداد نفرات است؛ افزود: پیام‌ این نمایش تربیت درست فرزندان در زمان کنونی است چرا که ما در خصوص این موضوع در خطر هستیم.

وی اظهار داشت: اگر ما در تربیت کردن فرزندان کم و کاستی داشته باشیم اتفاقات خوبی نمی افتد و آنها در آینده دجار مشکلات عدیده ای می شوند، در واقع این تئاتر به مخاطب این موضوع را گوشزد می کند.

شمس در خصوص نمایش کارناوال خون عنوان کرد: در این داستان پادشاه ظالمی است که دو دختر یکی ناتنی و یکی تنی دارد، دختر ناتنی او که فنون جنگی را کاملا آموخته است و قدرت زیادی دارد، بر علیه پدرش دست به شورش می زند، پدری که تنها به فکر جاه طلبی و تولید مثل است.

کارگردان ‌نمایش کارناوال خون زمان اجرای اثر را یک ساعت و ۴۰ دقیقه عنوان کرد و افزود: ابن زمان طولانی نمایش به دلیل محتوای خوب آن موجب خستگی مخاطب نمی شود. بلکه موجب شده است بسیاری از افرادی که تاکنون تئاتر نرفته اند جذب شوند.

شمس با بیان اینکه مخاطب اصلی این نمایش سنین بین ۲۰ تا ۴۰ سال است؛ اظهار داشت: ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم از این نمایش راضی بودند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد افرادی که این نماش را دبده اند کسانی بودند که تاکنون تئاتر نرفته اند؛ گفت: ما دوست داریم این فرهنگ را ایجاد کنیم که کسانی که بار اول تئاتر می بینند نسبت به ابن هنر گرایش داشته باشند.

کارگردان ‌نمایش کارناوال خون با بیان اینکه با درخواست هایی که از استان تهران و گرگان شده است به زودی در این استان ها این نمایش به روی صحنه می رود؛ افزود: نمایش کارناوال خون پرپرسناژ و سنگین بوده است.

وی در خصوص حمایت های ارگان ها از این نمایش بیان کرد: آنگونه که باید از این نمایش و گروه که بسیار مخاطب داشته حمایت نشده است و شهرداری به ما اجازه دادند ۵ رولاپ داشته باشیم.

شمس با بیان ابنکه تاکنون ۲۵۰۰ نفر از ابن نمایش دیدن کرده اند در خصوص هزینه تمام شده برای اجرای نمایش گفت: ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای نمایش کارناوال خون هزینه شده است.

کارگردان ‌نمایش کارناوال خون از تمام نویسنده ها و کارگردان ها خواست که با هم دوست و مهربان باشند چرا که وقتی مخاطببن عام می بینند افراد در حوزه کاری با یکدیگر خوب نیستند تمایلی به حضور در آن حوزه را ندارند و برای هنر تئاتر در مشهد ضعفی است که هنوز برخی نمی دانند سالن اصلی تئاتر مشهد کجاست.

شمس با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بازیگران نمایش کارناوال خون برای اولین بار است که تجربه بازی در تئاتر را دارند، گفت:تاکنون بیش از ۴۰ میلیون تومان بلیط برای این نمایش فروخته شده و قیمت بلیطها از ۱۵ تا ۵۰ تومان بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن