اسلاید شویادداشت روز

قائم مقام ستاد کشوری ایران قوی آیت الله رئیسی:

برای مردم اصولگرا و اصلاح طلب معنا ندارد/ مردم دنبال تعهد، تجربه، تخصص و توانایی هستند

کد خبر : 41036

قائم مقام ستاد کشوری ایران قوی آیت الله رئیسی گفت: بیشتر از اینکه بحث اصولگرا و اصلاح طلب مطرح باشد فرد شایسته مطرح است یعنی اگر کاندیدایی این توانایی و شایستگی را نداشته باشد ولو اصولگرا یا اصلاح طلب باشد تفاوتی برای مردم ندارد چرا که مردم به دنبال تعهد، تجربه ،تخصص وتوانایی هستند.

به گزارش صبح مشهد، علی اصغر رشید، قائم مقام ستاد کشوری ایران قوی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰اظهارداشت: در انتخابات دو هدف مهم را تعقیب می کنیم یک هدف اول اولویت دارد و آن مشارکت حداکثری است مقام معظم رهبری تاکید کردند که حضور مردم در صحنه انتخابات هم یک وظیفه است هم یک حق، چرا که تداوم نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم بسیار حائز اهمیت است و وظیفه آحاد مردم است که در سرنوشت خود شرکت کنند و حق است چرا که هر کسی به عنوان شهروند ایرانی می تواند مسئولین کشورش را با نگاه شایسته سالاری انتخاب کند.

وی افزود: مشارکت حداکثری در شرایط فعلی از این جهت اولویت دارد که همه نگاه ها به سوی جمهوری اسلامی ایران متوجه شده بخصوص بدخواهان نظام با همه توان متوسل شده اند تا مشارکت در جمهوری اسلامی ایران به حد پایین برسد و عده اندکی حضور یابند و مشروعیت و مقبولیت نظام را پایین بیاورند.

قائم مقام ستاد کشوری ایران قوی آیت الله رئیسی تصریح کرد: مردم فهیم ایران همیشه در همه عرصه ها حضور دارند لذا بر اساس منویات مقام معظم رهبری قطعا مانند همیشه طی حرکتی جهادی و وظیفه عمومی در انتخابات شرکت خواهند کرد و مشارکت حداکثری تحقق خواهد یافت.

رشید خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح هدف دیگری است که جریانات سیاسی دنبال می کنند و با توجه به برنامه و کارنامه ای که آیت الله رئیسی ارائه دادند و با توجه به سوابق خدمتی، خصوصیت و ویژگی هایی که در یک خدمتگزار دیده می شود قطعا انتخاب اصلح آیت الله رئیسی است. اگر شاخصه های خدمتگذاری را در نظر بگیرید که عدالت طلبی و مبارزه با تبعیض و حق مداری، قانون مداری و نگاه به عامه مردم و اینکه مردم را کانون توجه خود قرار داده و مبارزه با فساد در کارنامه آیت الله رئیسی دیده می شود و این موارد شاخص های خدمتگزاری است.

وی گفت: همیشه یک سوال مطرح می شود بعنوان یک نقد که آیت الله رئیسی در قوه قضائیه هم می توانستند مبارزه با فساد را دنبال کنند؛ درست است که در قوه قضائیه مبارزه با فساد می شد اما تلاش درقوه اجرائیه حکم پیشگیری را دارد یعنی اگر از سرچشمه با فساد مبارزه شود نیازی نیست که دادگاه های ما هرساله صدها هزار پرونده را مورد بررسی قرار دهند لذا آیت الله رئیسی از ریاست جمهوری به عنوان یک منصب اجرایی استفاده می کند و سعی می کند کار به جایی نرسد که پرونده ها به حوزه قضایی سرریز شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن