یادداشت روز

نامه سرگشاده دبیر جبهه مردمی «مشهد برای همه» خطاب به رییس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی:اطلاعات ناقص به مردم ندهید!

کد خبر : 39727

دبیر جبهه مردمی «مشهد برای همه» از رییس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی خواست ضمن تشریح عملکرد اصلاح طلبان در دوره پنجم شوراها، نتایج عینی و ملموس این عملکرد و تاثیر آن بر جذب سرمایه و گسترش فضای کسب و کار در کلان شهر مشهد را بدون کم و کاست بیان نمایند!

به گزارش صبح مشهد در متن این نامه که بصورت یادداشت و توسط محمد حسین روشنک، دبیر جبهه مردمی «مشهد برای همه» تنظیم شده آمده است:

جناب آقای ناصر آملی؛
سلام علیکم
با توجه به یاداشت جنابعالی در مورد حمایت از اصلاح طلبی که باید به پیگیری های شما احسنت گفت ، اشاره می کنم بنده به احترام نظر مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی در دوره قبل به این رییس جمهور و این شورا رای دادم.
اینکه پشیمان هستم یا خیر، باشد برای زمان مناسب دیگر لذا به مطالب سیاسی یادداشت جناب‌عالی کاری ندارم.

اما کاش شما شرایط برگزاری مناظره‌ای را فراهم می‌کردید تا مشخص شود موفقیت شورای پنچم ««بجز در بخش عمرانی که توسط مدیران معتدل غیر اصلاح‌طلب اداره شده و میشود و پیگیری‌های آقای بهاروند رییس کمیسیون عمران شورا (که بدلیل همان پیگیری، در سال آخر به او را از ریاست کمیسیون کنارگذاشتند و همچنین پیگیری‌ها و اطلاع رسانی خوب آقای موحدی‌زاده، تا اندازه‌ای از موفقیت برخوردار بوده»» در چه حوزه های وجود داشته و دارد ؟

کدام جذب سرمایه و ساخت و ساز در مشهد انجام شده است ؟

چقدر فضای کسب و کار را در مشهد مناسب کرده اند ؟
کدام هماهنگی بین شورا و شهردار بوده است ؟

چه هماهنگی بین خود اعضای شورا وجود داشته و دارد ؟

کدام اختلاف در دنیا وجود دارد که در بین اعضای شورا نبوده باشد ؟

چه اتهامی باقیمانده که اعضای شورا به یکدیگر نسبت نداده باشند ؟

در طول چند سال گذشته چقدر سرمایه از مشهد فرار کرده است ؟

جناب آملی
حیف است که شما اطلاعات ناقص به مردم بدهید.

بنده به اتفاق جمعی از سازندگان مشهد و افراد دیگری که تحت تاثیر اقدامات و مصوبات شورا پنچم قرار داشته‌اند و دلیل بی تدبیری آنها سرمایه های خود را از دست داده اند آمادگی داریم طرف مقابل مناظره باشیم.
لطفا جناب‌عالی هماهنگ کنید هر زمان آقایان نوروزی، حسینی پویا، حیدری که تصمیم گیرندگان اصلی شورا بوده‌اند، آمادگی داشتند، زمان و مکان را بفرمایید در خدمت هستیم ،
ضمنا از آنجهت به آقای کلائی اشاره نکردم که از قدیم ایشان را اصلاح طلب نمی شناخته و نمی شناسم .

محمد حسین روشنک از علاقمندان به اعتدال در مشهد مقدس
۱۴۰۰/۱/۱۳

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن