استانی

وزیر راه و شهرسازی زمان بهره برداری از پروژه جاده بجنورد- گلستان را اعلام کرد

سال ۹۹ پایان جاده مرگ

کد خبر : 27021

وزیر راه و شهرسازی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما زمان بهره برداری از پروژه جاده بجنورد- گلستان را اعلام کرد.

صبح مشهد- «اسلامی» در اسفند سال گذشته در دیدار با مجمع نمایندگان خراسان شمالی طی ضرب‌الاجلی اعلام کرد تا پایان سال ۹۸ این پروژه به پایان می رسد.

وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با «خراسان» در پاسخ به این پرسش که چرا وعده وی برای پروژه محور بجنورد- گلستان محقق نشده است، افزود:

تکمیل این پروژه در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و البته به دلیل فصل سرما و یخ زدگی در منطقه عملاً کار راه سازی با رکود مواجه شده است اما مطمئن باشید جزو اولویت های راه سازی دولت دوازدهم است و ان شاءا… تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین بخوانید: دستور وزیر راه و شهرسازی : راه اهن ظرف ۲ هفته مشکل تامین واگن صادرکنندگان را رفع کند

به گزارش خبرنگار ما، عملیات پروژه ۴ بانده سازی محور بجنورد- گلستان در سال ۱۳۸۷ آغاز و در سفر هیئت دولت در سال ۹۴ مصوب شد. این پروژه قرار بود تا پایان سال ۹۶ به اتمام برسد اما با توجه به عملی نشدن این وعده، حجت الاسلام دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهور، در سفر دوم خود به استان در تیر امسال وعده داد تا پایان سال ۹۹ این پروژه به اتمام برسد.

همچین بخوانید: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار، کتابخانه عمومی “هشت بهشت” در شهرجدید گلبهار افتتاح شد

اکنون حدود شش ماه از سفر رئیس جمهور به استان می گذرد اما همچنان اجرای این پروژه تسریع نشده است. محور بجنورد- گلستان به طول ۱۴۲ کیلومتر حادثه خیزترین محور جاده ای خراسان شمالی است که سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر از جمله زائران امام هشتم از آن عبور می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن