اسلاید شوستون اصلیورزشی

نقشه شکست علیمنصور در مشهد

کد خبر : 6850

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چند مسابقه دیگر ادامه پیدا می کند  که در یکی از این مسابقات، از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه(ع)مشهد، مشکی پوشان تیم”سیاه جامگان”به مصاف تیم”استقلال تهران” می روند.

مصافی که در یک طرف آن شاگردان”فرهاد کاظمی” با لقب فوتبالی  “دایی فرهاد” و در سوی دیگر نیز “علیرضا منصوریان” با لقب فوتبالی”داش علی منصور” قرار دارند و پیش بینی می شود نبرد این دو سرمربی (که جزو تاکتیکی ترین مربیان فوتبال ایران هستند)جدالی سنگین و داغ برای پیروزی  و فراموشی برخی نتایج ضعیف  در کارنامه هر دو تیم در مستطیل سبز باشد…گزارش تحلیلی امروز ما را با چاشنی جمع بندی آخرین اخبار و تجزیه وتحلیل وقایع اخیرتیم های مشکی و آبی ازهمین جا دنبال کنید.
قهر و آشتی نتیجه دار”دایی فرهاد”!
اوضاع تیم “سیاه جامگان”،پس از شکست سنگین ۳بر صفر هفته هفتم مقابل”تراکتورسازی” در تبریز با قهر سرمربی سیاه جامگان به دلیل مشکلات مالی،چند  اتفاق مثبت را در این تیم رقم زد تا در تکاپوی رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه(رویانیان) چراغ سبز کمک مالی حسین هدایتی(معروف به عابر بانک فوتبال ایران) سرمربی و برخی بازیکنان شاکی از این اوضاع مالی آشفته را به تمرینات بازگرداند و آن ها را با شارژ روحی بهتر به مصاف سخت امروز بفرستد.
وعده پاداش وافزایش انگیزه تیم میزبان
دیروز البته خبری هم مربوط به پرداخت پاداش دو میلیون تومانی از سوی مسئولان شهرداری مشهد به هریک از بازیکنان تیم مشکی پوش (البته در صورت کسب پیروزی بر آبی پوشان پایتخت) در برخی پایگاه های خبری دیده شد که انگیزه شاگردان”فرهاد کاظمی” را برای پیروزی بر حریف افزایش داده  وحربه روحی خوبی برای غلبه میزبان برمیهمان خواهد بود.
“ترائوره” غایب بزرگ سیاه جامگان
در جمع یاران”سیاه جامه” امروز بی گمان”موسی ترائوره” مهاجم خارجی تیم مشهدی- که نباید این بازیکن را با بازیکن خارجی اسبق تیم پرسپولیس به نام عیسی ترائوره اشتباه گرفت – و در بازی قبل با کارت قرمز داور از میدان اخراج شد، غایب بزرگ محسوب می شود. اما بازگشت دوباره”محمد ناصری” به جای دروازه بان ضعیف برزیلی(آندره نازاریو)  به قفس توری سیاه جامگان واستفاده از یاران با تجربه ای مانند:  حسینی و خانزاده در خط دفاعی وبازیگردانی”ایوب کلانتری” و”حسین بادامکی” در میانه میدان واستفاده از فرصت طلبی مهاجمانی مثل” رضا درویشی” و نقشه های تاکتیکی فرهاد کاظمی برای استفاده از ضعف مفرط خط دفاعی استقلال تهران با استفاده از ضربات ایستگاهی از جمله دام هایی است که برای شاگردان “علیرضا منصوریان” پهن شده  است.
     “منصوریان” و آخرین فرصتهای باقیمانده
امروز بی تردید سرمربی استقلالی ها که تاکنون نتایج در خوری با آبی پوشان تهرانی کسب نکرده،می کوشد با پیروزی در مشهد روند نتیجه گیری تیمش را که از هفته هفتم  با پیروزی ۲بر یک مقابل”ذوب آهن اصفهان”  آغاز شد ، همچنان ادامه دهد. در جمع آبی پوشان”علی قربانی” به دلیل مصدومیت بازی امروز را از دست داده و به احتمال بسیار”جابر انصاری” یا “آرش افشین” در خط حمله زوج”کاوه رضایی” خواهند شد.
استقلال ،رتبه آخر بازی های خارج از خانه!
نکته ای که در تحلیل بازی های تیم استقلال جلب توجه می کند این است که آبی پوشان پایتخت به لحاظ نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه،هم اکنون “ضعیف ترین” تیم در میان  همه تیم های لیگ برتری هستند.این تیم در بازی های خارج خانه نمایشی بسیار ضعیف داشته و تاکنون رنگ پیروزی را ندیده است و در صورت کسب پیروزی در مشهد،۳ امتیاز”نوبرانه” کسب می کند.
سیاه جامگان- استقلال در دالان تاریخ
تیم های سیاه جامگان واستقلال تهران در تاریخ لیگ برتر تاکنون فقط دو بار طی فصل گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که البته هر دو مسابقه به سود تیم تهرانی وسرمربی وقتش(پرویز مظلومی) به پایان رسید.۸مرداد ۹۴ تاریخ نخستین رویارویی این دو تیم بود که البته در نخستین هفته لیگ گذشته  در ورزشگاه ثامن الائمه(ع)  اتفاق افتاد وشاگردان”رسول خطیبی” سرمربی وقت سیاه جامگان با دو گل”سجاد شهباززاده در دقایق۳۷ و۷۸” در مقابل تک گل”علیرضا نقی زاده” در دقیقه۶۳مغلوب شدند. در مسابقه برگشت که  در تاریخ ۷دی ماه سال گذشته و در هفته چهاردهم لیگ گذشته  در تهران انجام شد،سرمربی سیاه جامگان جای خود را به نفر جدید سپرد؛ اما بازهم تیم سیاه جامگان تیم مغلوب بود وسه گل از سید محسن کریمی(دقیقه۳۴)سجاد شهباززاده(دقیقه ۴۱) وآرش برهانی(دقیقه۶۶) در مقابل تک گل دقیقه۵۰”رضا عنایتی” کاپیتان وقت سیاه جامگان بازهم رای به پیروزی شاگردان”مظلومی”داد. با این تفاسیر با پیروزی یا تساوی مشهدی ها در مسابقه امروز، این نخستین امتیاز از مجموع دیدارهای گذشته با استقلال تهران خواهد بود که بسیار روحیه بخش است و در کارنامه تیم مشکی پوش ثبت خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن