اجتماعی

اعزام قطار گردشگری به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام

کد خبر : 16292

مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: قطار گردشگری بزرگداشت روز ملی خیام روز چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری، مشهد را به مقصد نیشابور ترک خواهد کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان، محمدهادی ضیایی‌مهر با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خیام، با هماهنگی های صورت گرفته و حمایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار گردشگری روز ملی خیام روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۴۵ از مشهد به مقصد نیشابور حرکت کرده و پس از برگزاری مراسم این روز ساعت ۲۲:۳۰ همان روز به مشهد باز خواهد گشت.

وی عنوان کرد: تعداد مسافران این قطار ۱۰۸ نفر و اغلب آن‌ها از اساتید دانشگاه و فرهیختگانی هستند که تمایل داشتند در روز ملی خیام از آرامگاه خیام، کمال‌الملک و امامزاده ابراهیم محروق بازدید و زیارت کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان با اشاره به قطارهای گردشگری مسیر مشهد – نیشابور تاکید کرد: در حال حاضر قطار حومه‌ای در مسیر مشهد- سرخس، مشهد به نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای در شبانه روز تردد می‌کند و آمادگی داریم قطار گردشگری بین این مسیرها را راه‌اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از رویکردهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال جدید، افزایش تعداد قطارهای گردشگری است و در حال حاضر زیرساخت‌ها آماده است تا متولیان گردشگری استان از این ظرفیت استفاده کنند.
:

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن