اسلاید شوورزشی

ماجرای قهر و آشتی ملی‌پوش مشهدی با تیراندازی/ حتی اسلحه‌ام را فروخته بودم

کد خبر : 39657

ملی‌پوش تیم تیراندازی بانوان با بیان اینکه مدتی با تیراندازی خداحافظی کرده است، گفت: برخی اتفاقات سبب شد تا از تیراندازی فاصله بگیرم و حتی سلاحم را فروختم.

صبح مشهد– زهرا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از ورود مجدد خود به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار کرد: بعد از جاکارتا که مربی‌ها کمی سر رکودها اذیت کردند و با اینکه من جزو رکوردهای بالا بودم و مربیان بیان کرده بودند که رکورد شرط است، تیراندازی را کنار گذاشتم، البته یک سال فقط به دلیل علاقه‌ام به تیراندازی در لیگ شرکت کردم و بعد از آن تیراندازی را کنار گذاشته و حتی سلاحم را فروختم.

این ملی پوش تیراندازی بیان کرد: برای من همه چیز تمام شده بود، اما از آنجایی که مربیان تیم ملی عوض شدند از بهمن ماه به تیم ملی بازگشتم، حس کردم فضای تیم ملی بهتر است و خواستم شانسم را امتحان کنم.

وی در خصوص تشابه فامیل مربی تیم ملی با او، خاطرنشان کرد: مربی تیم ملی با من نسبتی ندارد، روی خانم هاشمی هم فشار است و بعضی می‌گویند که پارتی بازی کرده، بنده هاشمی اندرخ، مشهدی هستم ولی خانم هاشمی معصومی اهل شیراز هستند.

هاشمی متذکر شد: من همه جا گفتم که به شهرم افتخار می‌کنم ولی متأسفانه از طرف هیأت هیچ‌وقت با من تماس نگرفتند، حتی بعد از خداحافظی بنده هم هیچکس پیگیر وضعیت من نشد، البته اکنون رئیس هیأت عوض شده و یک بار که در اردو بودم با من تماس گرفتند، بناست با هیأت جدید اگر صلاح بدانند به عنوان مربی همکاری داشته باشم.

این ملی پوش تیراندازی تأکید کرد: آمده‌ام که از تیراندازی لذت ببرم و از حاشیه دور باشم، در حال آماده شدن برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هستم؛ در مجمعی که برای انتخاب رئیس هیأت برگزار شد، نماینده ورزشکاران باید از بهترین‌ها باشد و رزومه خوبی داشته باشد، اسم من را خط زدند! من می‌توانستم اعتراض کنم اما نکردم چون هیچ‌وقت دنبال این گونه حاشیه‌ها نبوده‌ام.

وی اضافه کرد: اینکه من به عنوان یک بانو در کشوری که خانم‌ها کمتر دیده می‌شوند، پرچم کشور و شهرم را بالا بردم و این گونه نادیده گرفته می‌شوم، ناراحت کننده است، این ظلم و بی‌احترامی است، هنوز فرصت نشده است که این گله را به اداره کل و ریاست هیأت تیراندازی برسانم.

هاشمی با بیان اینکه سال‌ها به طول می‌انجامد که شما برای یک شهر یک زهرا هاشمی بسازید، تکمیل کرد: در آن چهار سالی که آقای فرودی رئیس هیأت بود یک تیرانداز برتر نداشتیم، در آن هیأت نتوانستند پولی بیاورند، انقدر انگیزه‌ها در مشهد کم است که بچه‌ها مربی‌گری را حتی برای بالا آوردن چند استعداد هم قبول نمی‌کنند.

این مدال‌آور بازی‌های آسیایی، در پایان تبیین کرد: از سمت مشهد هیچ حمایتی از من نشد، انگار مهم نیست یک استعدادی تمام شود و برود، این استعداد با تلاش بسیار به اینجا رسیده اما گویا مهم نیست، اگر مهم است پس آن هیأت برای چیست؟ امیدوارم ریاست جدید هیأت به بچه‌ها انگیزه دهد و مانند چند سال پیش ۶ نفر از بچه‌های اردو تیم ملی، مشهدی باشند.

منبع: فارس

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن