اخبار مهمشهری

تا ۱۲ فروردین صورت گرفت؛ تردد بیش از ۱٫۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

کد خبر : 15590

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: تا ۱۲ فروردین امسال یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۸۶۳ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جا‌به‌جا شده‌اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نوروز ۹۷ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی درباره تردد مسافران در نوروز امسال اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین امسال، شاهد تردد یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۸۶۳ نفر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بوده‌ایم.
وی افزود: این تعداد مسافر از طریق ۵۸ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه اعم از سواری، مینی‌بوس و اتوبوس به انجام رسیده که این تعداد تردد از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع)، پایانه معراج، پایانه راه ابریشم، شرکت‌های سواری کرایه پایانه امام رضا (ع)، ایستگاه میثاق، ایستگاه حافظ و ایستگاه کلات به ثبت رسیده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: بیشترین میزان تردد مسافر در روز هفت فروردین با ۱۰۴ هزار و ۵۱۶ نفر به ثبت رسیده و کمترین تعداد مسافر نیز مربوط به ۲۶ اسفند با ۶۹ هزار و ۲۷۸ مسافر بوده است.
شریعتی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده اقدامات فرهنگی مناسبی در سطح پایانه‌های شهر مشهد در حال انجام است که با استقبال کم‌نظیر زائران و مسافران نیز همراه بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن