شهری

سردار فدوی در نخستین یادواره شهدای حافظان آسمان مشهد مقدس:

خدمت به خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم

کد خبر : 52702

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در نخستین یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان فرودگاه مشهد گفت: خدمت به خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید خدمت به آن‌ها را وظیفه خود بدانیم تا مورد عنایت حق قرار بگیریم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد، طی مراسمی با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردارغیاثی،فرمانده سپاه امام رضا (ع), محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد، خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی، یادواره ۶۴ شهید حافظ آسمان فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی دراین مراسم باشکوه گفت:این در حالی است که جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانست در مقابل حق به پیروزی دست پیدا کند، زیرا این وعده خداوند است که در همه زمان‌ها، حزب‌الله در مقابل حزب شیطان پیروز است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه هر روز در نقاط مختلف کشور برنامه بزرگداشت شهدای گرانقدر در حال برگزاری است ادامه داد: شهدا با اجازه خداوند می‌توانند سایر افراد را مورد شفاعت و عنایت خود قرار دهند و ذهن ما توانایی درک این مقام را ندارد.

وی اظهار کرد: در طول شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون، همواره آماده اهدای جان خود بوده‌ایم و این رویه در طول این مدت تغییر و تعطیلی پیدا نکرده است که می‌توان به شهدای جدید مرزبانی در این مسیر سربلندی، اشاره کرد.

وی گفت: جانفشانی بیش از ۲۰۰ هزار شهید در عرصه‌های مختلف، سند بسیار محکمی است که ما پای کار نظام هستیم و تمام رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این مسیر حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما برای انجام تکالیف خود حاضر به جان دادن بودیم و هستیم، زیرا این موضوعی است که خداوند از بندگان خود طلب کرده است و او خود قول پیروزی و نصرت را نیز داده است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیثی گفت: خدمت به خانواده شهدا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید خدمت به آن‌ها را وظیفه خود بدانیم تا مورد عنایت حق قرار بگیریم.

فدوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی دشمنی با ما به پایان می‌رسد که ما در قله قرار بگیریم، زیرا آن موقع دشمنان دیگر از ما ناامید می‌شوند و آن زمان راه برای حرکت‌های بزرگ انقلاب اسلامی باز می‌شود.

هدف از برگزاری این یادواره اشاعه عطر و بوی شهدا در جامعه است

فرمانده یگان حفاظت فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز گفت: هدف از برگزاری این یادواره اشاعه عطر و بوی شهدا در جامعه است، زیرا با کمک از آن‌ها میتوانیم زنگار از دل‌های خود بشوییم و بر همین اساس ما به شهدا نیازمندیم.

سرهنگ پاسدار حسین باقرزاده با اشاره به اینکه ۶۴ شهید از خانواده فرودگاهی شهید هاشمی نژاد مشهد در مسیر انقلاب جانفشانی کرده‌اند افزود: اتفاق خوشایندی هم که  در این یادواره افتاد، نامگذاری بلوار فرودگاه مشهد به نام بلوار شهدای حافظان آسمان بود.

گفتنی است دراین مراسم باشکوه که باحضور بیش از پنج هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،بسیجیان وشهروندان مشهدی درمحل سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌های شهیدان حافظ آسمان فرودگاه شهید هاشمی نژاد، از خانواده معزز این شهدای گرانقدر تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن