اخبار مهم

دستگیری ۵۶۸ متهم به سرقت و ۲۰ اراذل و اوباش خیابانی / تیم های ویژه مقابله با جرایم خشن در خراسان رضوی سازماندهی می شوند

کد خبر : 48755

فرمانده انتظامی استان از اجرای عملیات گسترده اقتدار ۴ و دستگیری ۵۶۸ متهم به سرقت و ۲۰ اراذل و اوباش در مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدکاظم تقوی” صبح امروز در نمایشگاه کشفیات طرح عملیاتی اقتدار ۴ انتظامی مشهد بیان داشت: این عملیات گسترده همزمان با نیمه شهریورماه و با توجه به افزایش میل سفر زائران به مشهد در ۴۸ ساعت گذشته اجرا و مناطق از قبل شناسایی شده مورد پاکسازی قرار گرفت.

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی در جمع خبرنگاران افزود: تیم عملیاتی فرماندهی انتظامی مشهد در این پاتک ضربتی ۹ قبضه اسلحه غیرمجاز کشف و ۸ متهم را در این زمینه به مراجع قضایی معرفی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اجرای این عملیات غافلگیرانه ۵۶۸ متهم به سرقت های خیابانی دستگیر و ۳۱ دستگاه خودرو ، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی وسایل و اموال سرقتی کشف شده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲۰ تن از اراذل و اوباش خیابانی و ۱۸ عامل توزیع موادمخدر دستگیر و با جمع آوری ۶۸ معتاد متجاهر بیش از ۱۸ کیلو موادافیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: طرح های اقتدار در مشهد ادامه داشته و سازماندهی تیم های ویژه مقابله با جرایم خشن با اهتمام جدی در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن