اخبار مهم

کشف ۲۱۸ کیلو تریاک در مشهد و زاهدان

کد خبر : 40510

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ازعملیات ضربتی تیم های مرکز عملیات ویژه برای کشف ۲۱۸ کیلو تریاک در مشهد و زاهدان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی سلمانیان صبح امروز در تشریح این خبر گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی ازحلقه اتصال قاچاق ۲ محموله مواد افیونی از استان های شرقی کشور به مشهد دست یافتند.

وی افزود: ماموران انتظامی در مرحله اول این عملیات در محور باغچه – مشهد (۲۵ کیلومتری مشهد) خودروی سواری پژو حامل مواد افیونی را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و با دستگیری ۳ سوداگر مرگ ۱۰۰ کیلو مواد افیونی کشف کردند.

وی گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در مرحله نهایی این عملیات، دومین حلقه این قاچاق موادافیونی را به طور همزمان در شهرستان زاهدان و با همکاری  پلیس سیستان و بلوچستان ردزنی و خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

سرهنگ سلمانیان گفت:  ماموران  انتظامی در بازرسی از این خودروی سواری ۱۱۸ کیلو تریاک کشف و جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن