اقتصادی

در راستای افزایش تعاملات اقتصادی انجام شد؛ دیدار مدیر عامل سازمان همیاری خراسان رضوی با تجار افغانستان

کد خبر : 15118

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جهت افزایش تعاملات اقتصادی و بازرگانی با تعدادی از تجار کشور افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، احمد یزدان پناه صبح امروز با تعدادی از تجار و بازرگانان حوزه سوخت از کشور دوست و همسایه افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این جلسه که با حضور مدیران اجرایی و بازرگانی واحد فرآورده های نفتی سازمان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ارتباطات چندین ساله سازمان همیاری شهرداریهای استان با تجار افغانستان و اعتماد مطلوب به وجود آمده، تلاش داریم همکاریهای خود را در حوزه صادرات سوخت مرزی و فرآورده های نفتی به کشور افغانستان به نحو مطلوب تری همچون گذشته، ادامه دهیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، افزود: با واگذاری کارگزاری سوخت مرزی به سازمان همیاری و همکاری های خوبی که با تجار افغانستانی انجام شده، تا کنون اقدامات موثری در حوزه صادرات سوخت صورت گرفته که بر اساس سازوکارهای قانونی، خوشبختانه عواید خوبی نیز برای مرزنشیان غیور خراسان رضوی در برداشته است.
وی با اشاره به آمادگی سازمان همیاری در جهت تداوم و بهبود هرچه بیشتر ارتباطات با تجار افغانستان، ادامه داد: امیدواریم با انجام برنامه ریزی های لازم علاوه بر مسائل مربوط به حوزه سوخت، تعاملات دوجانبه با فعالان اقتصادی و تجار این کشور را به سمت و سوی زمینه های مشترک دیگر نیز سوق دهیم تا از ظرفیتهای خوب این بخش بهترین استفاده را در جهت بهره مندی مردم دوکشور داشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن