استانیاقتصادی

تمدید طرح تقسیط گازبهای مصرفی صنایع عمده استان تا پایان امسال

کد خبر : 14907

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اجرای سیاست های تسهیلی شرکت گاز برای برخی مشترکان در ایام اا… دهه فجر امسال گفت: طرح تقسیط گازبهای صنایع عمده استان تا پایان اسفند ماه ۹۶ تمدید شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید احمد علوی با اعلام این خبر گفت: با نظر مساعد مدیر عامل محترم شرکت گاز استان، طرح تقسیط گازبهای مصرفی صنایع عمده استان بجز جایگاههای CNG تا پایان امسال تمدید شد.
وی افزود: صاحبان صنایع بزرگ می توانند در مدت زمان اعلام شده با مراجعه به شرکت گاز و ارائه درخواست تقسیط از این طرح بهره‌مند شوند. همچنین شماره تماس ۳۷۰۷۴ و شماره پیامکی ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ جهت راهنمایی هرچه بیشتر مشترکان در نظر گرفته شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به استقبال خوب فعالان اقتصادی استان از این طرح ادامه داد: ۱۲هزار و ۶۲۴ مورد صنعت در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد یکهزار و ۲۹۴ مورد جزء صنایع عمده واجد شرایط بهره مندی از این طرح محسوب می شوند.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصرف گاز در بخش صنایع سبب توسعه همه جانبه می‌شود. اگر بخواهیم در زمینه اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، به این مسائل نگاه کنیم، گاز باید به ارزش افزوده تبدیل شود.
وی یادآور شد: صنعت گاز در طول سال های گذشته افزون بر ایجاد زیرساخت های گسترده گازرسانی و تامین پایدار گاز مشترکان، همسو با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت تتدبیر و امید، در زمینه کمک به تولید و اشتغال، گامهای بلندی برداشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن