استانیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

زوج دانشجوی شرکت کننده در طرح همسفر تا بهشت در گفتگو با صبح مشهد: جوانان ترس از تامین اقتصادی نداشته باشند/ ایمان و صداقت شرط بقای زندگی

کد خبر : 14740

به همه جوانان توصیه می کنم به خاطر مسائل اقتصادی، ازدواج را به تاخیر نیندازند و بدانند خداوند برکت و خیر را در زندگی مشترک جاری خواهد کرد.

زوج شرکت کننده در ششمین کاروان بیست و یکمین طرح ملی همسفر تا بهشت در گفتگو با خبرنگار ما از معیارهای ازدواج و انتخاب همسر سخن گفتند.

به گزارش صبح مشهد، مهدی شیخلر که به همراه همسر و فرزند خردسال خود از قم برای اولین بار در مشهد مقدس حضور یافته بود، در خصوص حس حضور در جوار آستان ملکوتی حضرت ثامن الحجج گفت: خدا را شاکرم که به ما توفیق داد برای اولین بار در طول عمرمان و در قالب طرح همسفر تا بهشت، توفیق تشرف به حرم امام مهربانی ها بر ما نصیب شد و همین جا لازم است از همکاری و مساعدت، مسئولین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تشکر ویژه داشته باشم.
وی افزود: وقتی به خواستگاری رفتم، مهم ترین معیار انتخابم، ایمان، راستی و حجاب بود که خدا رو شکر همسرم از تمامی این خصوصیات برخوردار هست و امروز به اتفاق ایشان و پسر کوچکمان احساس خوشبختی در زندگی داریم.
همسر وی هم معیار انتخاب در ازدواج را ایمان و صداقت دانست و گفت: مهدی آقا امروز تمام تلاش خود را برای تأمین آتیه زندگی انجام می دهد و من هم سعی می کنم با انجام وظایف همسری و مادری، به نحو مطلوب به دوام و بقای زندگی کمک کنم.
این زوج دانشجو در خصوص توصیه به جوانان به ویژه مجردین گفتند: ترس از تامین اقتصادی زندگی نداشته باشید و اطمینان داشته باشید، خداوند روزی رسان است و برکت و خیر در زندگی مشترک به مراتب بیشتر است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن