اقتصادی

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌ صنعتی چناران خبر داد: صنایع تعطیل شده شهرک‌های صنعتی احیاشده‌اند

کد خبر : 14370

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک‌ صنعتی چناران گفت: با تمهیدات مدیر عامل محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان و پیگیری مدیرعامل شهرک صنعتی چناران تعداد زیادی از صنایع تعطیل شهرک‌صنعتی چناران احیاشده‌اند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی دهقان زاده گفت: واحدهای صنعتی غیرفعال در شهرک صنعتی چناران با مشارکت مدیران خراسان رضوی و جذب سرمایه‌گذار مشکلاتشان در حال‌ رفع موانع تولید و احیاء مجدد می باشد.
علی دهقان‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مشکلات صنعت بر کسی پوشیده نیست و هرچند شرکت‌هایی را در شهرک صنعتی چناران داریم که به علت‌های ناشی از واردات بی رویه، سود بانکی و مالیات در آستانه تعطیلی بودند اما با تلاش جناب مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مشکلاتشان رفع شده و یا به حداقل رسیده است.
وی افزود: اخیراً در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های دیداری بنا به برداشت نویسنده خبر تعطیلی کارخانه‌های شهرک صنعتی عنوان‌شده بود درحالی‌که این آمار مربوط به گذشته بود و هم‌اکنون تدابیری مهمی برای شرکتهای غیرفعال در شهرک صنعتی چناران داریم.
رئیس شهرک‌صنعتی چناران تصریح کرد: رسانه‌ها نقش مهمی را برای دادن امید به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان ملی دارند و انتظار می‌رود ضمن حفظ رسالت خود برای شفاف‌سازی در انتشار آمار دقت بیشتری را داشته باشند.
دهقان‌زاده در انتها بیان کرد: برای احیای صنایع تولیدی امروز مصداق‌های زیادی در شهرک صنعتی چناران وجود دارد که با مدیریت‌ جدید شهرک صنعتی چناران و عزم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان برای رفع موانع تولید در حال فعالیت هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن