اخبار مهم

پازل ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت با دستگیری ۳ متهم تکمیل شد

کد خبر : 47226

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان احمد آّباد مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” حسین دهقان پور” در تشریح این عملیات ضربتی بیان داشت: گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان احمد آّباد مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را بر آن داشت طرح ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار خود قرار دهد.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های تجسس کلانتری احمدآباد در این ماموریت ضربتی با پی گیری سرنخ های موجود و کنترل و مراقبت های پوششی ۲ جوان موتورسوار مظنون به سرقت را تحت نظر قرار دادند و زمانی که آن ها قصد سرقت داشتند وارد عمل شدند.

وی گفت: پلیس در این عملیات ضربتی با همکاری شهروندان وظیفه شناس ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک قبضه قمه کشف کرد اما همدست او از صحنه گریخت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد موجود و ادله پرونده راهی جز بیان حقیقت نمی دید با معرفی همدست خود در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره ارتکاب سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ دهقان پور گفت: ماموران تجسس کلانتری احمد آّباد پس از هماهنگی با مراجع قضایی در پی گیری این پرونده همدست فراری متهم را نیز در مخفیگاهش در حاشیه شمالی شهر مشهد در حالی دستگیر کرد که او در رویارویی با پلیس مقاومت نشان می داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در مرحله نهایی این عملیات ضربتی مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر و از این متهم ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، مقادیری اموال سرقتی شامل چند دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل کشف کرد.

وی اظهار داشت: تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن