ورزشی

به میزبانی پدیده شاندیز: نخستین دوره مربیگری اسکیت روی یخ در خراسان رضوی برگزار شد

کد خبر : 17748

نخستین دوره مربیگری درجه سه اسکیت روی یخ خراسان رضوی امروز در مجهزترین و تنها پیست استاندارد اسکیت روی یخ کشور در پدیده شاندیز برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز، رئیس هیات اسکیت استان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: خراسان رضوی از زیر ساخت و پتانسیل خوبی در رشته اسکیت آیس برخوردار است و تنها پیست اسکیت روی یخ استاندار ایران در پدیده شاندیز واقع شده است.

محمد عجم خراسان افزود: برای استفاده بهتر و تامین مربیان مورد نیاز این رشته پرطرفدار و جذاب، دوره آموزشی مربیگری درجه سه اسکیت آیس را با همکاری و مساعدت فدراسیون اسکیت ایران و با حضور آقای طاعتی مدرس برجسته کشوری برگزار کردیم تا ضمن آموزش مربیان حرفه ای بتوانیم فرصت های شغلی مناسبی را نیز ایجاد کنیم.

وی در خصوص تنها پیست استاندارد ایران نیز گفت: با ایجاد محافظ در دیواره های پیست اسکیت آیس (پاتیناژ) پدیده شاندیز می توان این محل را به قطب اسکیت روی یخ کشور مبدل کرد و این پیست را به محلی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تبدیل نمود.

عجم با اشاره به ساخت چند پیست اسکیت آیس در کشور اظهار داشت: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از اسکیت بازان حرفه ای استان حضور دارند و با توجه به اینکه این رشته به سرعت در حال گسترش است و کشور در این رشته نیازمند مربیان حرفه ای است، این دوره آموزشی می تواند تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز در بخش مربیگری باشد.

رئیس هیات اسکیت استان به استقبال بانوان برای برگزاری این گونه دوره های آموزشی نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در کشور در بخش زنان مدرس خانم نداریم با فدراسیون در حال رای زنی هستیم تا بتوانیم پس از تامین مدرس از فدراسیون، دوره ویژه خانم ها را نیز در پیست پاتیناژ پدیده شاندیز برگزار کنیم.

دکتر شوشتری مدیر بهره برداری مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز نیز اعلام کرد: مربیانی که در این دوره آموزشی بتوانند گواهی دوره مربیگری را اخذ کنند پتانسیل های خوبی برای حضور و جذب فعالیت حرفه ای مربیگری در پیست پاتیناژ پدیده خواهند بود.

وی در خصوص تجهیز پیست پاتیناژ پدیده به پرده هوا و حفاظ دیواره های پیست نیز گفت: برای برگزاری مسابقات و دوره های ملی و بین المللی رشته های مختلف اسکیت آیس این مهم در دستور کار مدیریتی پدیده قرار گرفته است.

روحانی مدیر پیست پاتیناژ نیز با تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی در پیست پاتیناژ پدیده گفت: هدف ما ارائه خدماتی ایمن، مطمئن و فراهم آوردن ساعاتی خوش برای خانواده ها، علاقمندان و جوانان و نوجوانانی است که از این پیست استفاده می کنند.

وی افزود: برگزاری این دوره آموزشی و اخذ مدرک مربیگری فعالان در این رشته ورزشی، مربیان مورد نیاز ما برای حضور در سانس های فعالیت این پیست را تامین خواهد کرد و قطعا پس از آن خدمات با کیفیت تری را در کنار آموزش های حرفه ای برای مخاطبان ما به همراه خواهد داشت.

روحانی تصریح کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی بانوان نیز در حال پیگیری و رای زنی با فدراسیون و هیات اسکیت خراسان رضوی هستیم و به زودی این دوره آموزشی را برگزار می کنیم تا بتوانیم در هر سانس فعالیتمان یک مربی خانم و یک مربی آقا را در کنار پیست داشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن