اجتماعی

تجمع و بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام

کد خبر : 34085

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا نور خود را کامل خواهد گردانید اگر چه کافران ناخشنود باشند.

صبح مشهد– پیامبر اکرم (ص) رسالت و مبّشر انسانیت و معلم همیشه آموزنده اخلاق، مهربانی و دشمن ظلم و آموزگار ظلم ستیزی که در طول عمر پر برکتشان اعاده حق از ظالمان و مستکبران زمان و منافقان نموده و برای تعلیم معنویت و انسانیت در سراسر جهان مبعوث گردیده بود.

دین و رسالت پیامبر اکرم (ص) جز برای آزادگی و حق نبوده و نیست و نخواهد بود هدف از چنین دشمنی‌هایی چیزی جز مبارزه با انسانیت نیست و شاهد امثال آن به اسارت و بردگی گرفتن انسان‌های مظلوم جهان است.

قلم‌ های زهرآگین، زبان‌های دشنام‌دهنده و حرکت های اختلاف افکن که در کشورهای غربی طی سال های گذشته بارها مشاهده شده است، بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان بلکه همه موحدین و متدینین را جریحه دار و آزرده ساخت و حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، ضمن اعلام انزجار از این اقدام موهن و ننگین و خباثت بار که مصداق بارز توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن مفاد ۱و ۱۸ اعلامیه حقوق بشر و نیز نقض بخش نخست از بند سوم ماده ۱۹ میثاق نامه بین المللی حقوق مدنی و سیاسی است که نشریهدموهن فرانسوی علیه پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) که مطابق ماده ۳۲ قانون آزادی مطبوعات فرانسه هم جرم به شما میرود ، این اقدام را در تمام سطوح بین المللی محکوم مینماید و به تمامی مراجع مربوط ملی و جهانی جهت پیگرد و مجازات عاملان این اهانت زشت و زننده درخواست رسمی خود را اعلام میدارد.

در انتها ضمن اشاره به ادعای رئیس جمهور کشور فرانسه مبنی بر آزادی اهانت به مقدسات در راستای آزادی بیان بر خود لازم میدانیم که یادآور حوادث جعلی و دروغینی چون هولوکاست شویم که گویی آزادی بیان در این مورد صدق نکرده و مجازات های سنگینی در انتظار منتقدین این امر در کشور فرانسه می‌باشد.

نور هدایت الهی و نبوت کریمانه پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم مستدام و گرامی باد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن