شهری

۱۱ مرکز مداخله‌گر درمان در مشهد تعطیل شدند

کد خبر : 46671

معاون آموزش فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ۱۱ مرکز غیر مجاز و مداخله‌گر در امر درمان، در مشهد تعطیل و مهر وموم شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، دکتر بیتا میرزایی افزود: این مراکز در امور مختلفی همچون پوست، زیبایی، لیزر، کاشت مو و انجام اعمال جراحی غیر مجاز و طب سنتی فعالیت داشتند که در ادامه همکاری مشترک سازمان نظام پزشکی مشهد با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، قوه قضاییه و پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی در برخورد با مداخله گران، این مراکز طی ۲ روز شناسایی و تعطیل شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهتمام جدی کارگروه مشترک در برخورد با مداخله‌گران به عنوان تهدیدکنندگان سلامت عمومی از عموم مردم تقاضا داریم که گزارشات مداخله‌گری در تمامی حوزه‌های سلامت اعم از طب سنتی، پوست، لیزر، زیبایی و آموزش رژیم درمانی و روانشناسی و غیره را با مستندات به دبیرخانه کارگروه در سازمان نظام پزشکی مشهد اعلام کنند.

دکتر میرزایی با اشاره به لزوم و اهمیت نصب پروانه مطب در محل کار پزشک معالج افزود: از کلیه همکاران پزشک خواسته می‌شود، با توجه به سوء استفاده‌های احتمالی از در اختیار گذاردن پروانه مطب به دیگران به شدت خودداری کنند، چراکه عواقب هرگونه سوء استفاده از پروانه مطب صادره به نام پزشک در وهله نخست متوجه خودش خواهد شد.

سازمان نظام پزشکی مشهد دارای ۱۸ هزار عضو از میان پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها، آزمایشگاههای تشخیص طبی و کارشناسان پروانه‌دار است که امور صنفی خود را از طریق این سازمان مردم نهاد پیگیری می‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن