شهری

یک آلمانی با پای پیاده به مشهد آمد

کد خبر : 27551

کریستین آدلر‌ گردشگر آلمانی ۳۷ ساله با هدف توسعه حس همکاری گروهی و همبستگی برای رسیدن به آینده بهتر، اقدام به پیاده روی ۱۶ هزارکیلومتری از آلمان تا ژاپن کرده است، چهارشنبه مهمان معاونان شهرداری مشهد بود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، کریستین آدلر پس از بازدید از برخی اماکن گردشگری و زیارتی مشهد، در نشست با معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با آنان به تبادل نظر پرداخت.
وی هدف خود را علاقه فردی به گردش و سلامت فردی، کسب تجربه و توسعه حس همکاری گروهی و همبستگی برای رسیدن به آینده بهتر ذکر کرد. رونمایی از طولانی‌ترین دستبند از دیگر اهداف این جهانگرد آلمانی است.
آدلر در توضیحات بیشتر درباره جمع‌آوری دستبندهای تزیینی از کشورها و شهرهایی که به آن ها سفر کرده است،گفت: تصمیم دارد از دستبندهای اهدایی در طول مسیر سفر خود در شهر اوساکای ژاپن رونمایی کند، همچنین پیش‌بینی کرد این دستبند که تاکنون پنج هزار عدد آن جمع‌آوری شده، چندین کیلومتر طول داشته باشد. همچنین او از مجموعه شهرداری مشهد، تسبیحی که از سنگ سرپانتین ساخته شده به همراه قاب نگاره صلح به عنوان نمادی از این کلان شهر دریافت کرد.
وی ۱۰ ماه پیش سفر خود را از آلمان آغاز کرده و پس از ورود به ایران از شهرهای تبریز، میانه، خلخال، رشت، چالوس، بابل، تهران، سمنان، شاهرود، سبزوار، نیشابور و مشهددیدن کرده است و پس از مشهد به سمت کشور ترکمنستان حرکت می‌کند. همچنین او پیش‌بینی می‌کند تا شش ماه دیگر به توکیوی ژاپن، محل برگزاری ‌بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ برسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن