اخبار مهم

زورگیران طعمه خود را کشتند!

کد خبر : 51989

موتورسواران زورگیر که قصد سرقت از یک دختر و پسر جوان را داشتند، هنگام ارتکاب جرم، دست به چاقو بردند و طعمه خود را به قتل رساندند.

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان، حدود ساعت ۲۳ شب شنبه گذشته، دختر و پسر جوانی که قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند، در پارک خطی انتهای بولوار هدایت ۴۳ مشغول گفت وگو و پیاده روی بودند که ناگهان دو جوان موتورسوار در کنار آن ها توقف کردند. دختر و پسر مذکور که متوجه شدند موتورسواران زورگیر هستند با پای پیاده در حالی فرار کردند که ترک نشین موتورسیکلت، به دنبال دختر جوان دوید و از پشت سر شانه او را گرفت، در این هنگام پسر ۲۱ ساله ایستاد و با مشاهده این وضعیت به سمت دختر جوان رفت تا او را از چنگ سارق نجات دهد اما در یک لحظه تیغه چاقوی زورگیر در تاریکی شب درخشید و بر سینه پسر جوان فرود آمد.

با فرار موتورسواران از صحنه حادثه، پسر ۲۱ ساله نیز غرق در خون کف خیابان افتاد و دقایقی بعد به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش های کادر درمانی برای نجات وی بی نتیجه ماند و این جوان که «ع- م» نام داشت بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقوی زورگیران جان سپرد.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است با مرگ تلخ این جوان ۲۱ ساله، تحقیقات شبانه قاضی محمود عارفی راد( قاضی ویژه قتل عمد مشهد) با حضور در صحنه حادثه و مرکز درمانی آغاز شد. در همین حال و با توجه به سرنخ هایی که از زورگیران در صحنه جنایت باقی مانده است، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی، عملیات گسترده اطلاعاتی را برای دستگیری دو جوان موتورسوار ادامه دادند. به گزارش روزنامه خراسان ، یک مقام انتظامی در این باره از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره این جنایت خیابانی دارند با تلفن های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند یا به صورت حضوری به اداره جنایی آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن