یادداشت روز

سید جواد سادات فاطمی : جامعه فرهنگی و قرآنی انتخابشان آیت الله رئیسی است

کد خبر : 41076

قاری بین المللی قرآن کریم و فعال فرهنگی گفت:اقشار فرهنگی و قرآنی انتخابشان از نظر سبقه فرهنگی و اجتماعی، تسلط بر وضعیت موجود و ساختار مدیریت کشورو قدرت اجماع سازی آیت الله رئیسی است.

به گزارش صبح مشهد، سید جواد سادات فاطمی، قاری بین المللی قرآن کریم و فعال فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در قرآن هم به این موضوع اشاره شده که هیچ کسی نمی تواند انسان را تغییر دهد مگر اینکه انسان خود تغییر کند، دعا کردن و نیت خیر داشتن کفایت نمی کند حتی اگر نیت خوب باشد تغییری ایجاد نمی شود ما در کشوری به نام ایران قرار داریم و همه نسبت به آن باید حساس باشیم و با غیرت نسبت به آن برخورد کنیم.

وی افزود:این که بنشینیم و بگوییم یک نفر رئیس جمهور می شود بله اما فرق می کند آن یک نفر را ما انتخاب کنیم و در انتخاب رئیس جمهور آینده نقش داشته باشیم.امروز مردم علاوه بر ناامیدی نسبت به وضعیت کشور ناراحت نیز هستند اگر ۸سال قبل بهتر انتخاب می کردیم الان کشور وضعیت امروز را نداشت و یا اگر ۴سال قبل با وجود با وجود مشکلاتی که در کشور بود به فرد اصلح رای می دادیم امروز کشور به این مرحله نمی رسید و اگر مردم همه پای صندوق رای حاضر می شدند و انتخاب درستی داشتند ۴سال گشور جلو می افتاد.

سادات فاطمی تصریح کرد: ما باید نسبت به مسائل کشور حساس باشیم و خودمان تعیین کننده باشیم نه اینکه اجازه بدهیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند. برخی تبلیغ می کنند که مردم پای صندوق رای نروند و یا بی اخلاقی های نسبت به شورای نگهبان دارند در هر کشور مرکزی نسبت به حضور افراد برای کاندید شدن تصمیم می گیرد در آمریکا و فرانسه هم افراد زیادی کاندید شدند اما در نهایت دو نفر به رقابت پرداختند.
نیجریه
قاری بین المللی قرآن کریم و فعال فرهنگی ادامه داد: باید از بین هفت کاندید ریاست جمهوری به فردی اصلح رای بدهیم تا آینده خوبی برای انقلاب و کشور رقم بخورد از طرفی حضور چشم گیر مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد چرا که ضامن امنیت کشور است و دشمنان وقتی ببینند مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و پشتیبان رئیس جمهور آینده هستند در معادلاتشان تاثیر گذار است لذا امیدوارم مردم، با حضور حداکثری و آرای بالا در انتخابات شرکت کنند.

وی در خصوص مطالبه جامعه قرآنی و فرهنگی کشورعنوان کرد: وضعیت کشور در ۸سال گذشته به بدترین شکل ممکن رسیده بنابراین جامعه فرهنگی نیز امروز مطالبه و دغدغه اش رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور است.اگر مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود قطعا مشکلات جامعه فرهنگ و هنر نیز رفع می شود چرا که مکمل هم هستند و جامعه فرهنگی و قرآنی نیز از این جریان سهم خود را خواهد گرفت.

سادات فاطمی افزود: متاسفانه امروز ناشران به مرحله ورشکستگی رسیده اند و نویسندگان انگیزه ای برای نوشتن ندارند و دیگر هنرمندان نیز هرکدام در مرحله ای از یاس و ناامیدی قرار دارند بنابراین اگر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم حل شود دیگر مشکلات نیز حل می شود.

قاری بین المللی قرآن کریم و فعال فرهنگی با بیان اینکه تمامی فعالان فرهنگی و قرآنی در انتخابات شرکت خواهند کرد گفت: اقشار فرهنگی و قرآنی انتخابشان از نظر سبقه فرهنگی و اجتماعی، تسلط بر وضعیت موجود و ساختار مدیریت کشورو قدرت اجماع سازی آیت الله رئیسی است چرا که می توانند اجماع را در بین دستگاه های مختلف به وجود آورند و کشور را در مسیر درستی برای اینده هدایت کنند خوشبختانه این اجماع امروز در بین فعالان فرهنگی و قرانی نیز وجود دارد تا انتخابی اصلح رقم بخورد.

سادات فاطمی در پایان گفت: از همه ملت ایران که دلشان برای کشور و انقلاب می تپد دعوت می کنم تا با حضور خود در انتخابات ۱۴۰۰ وبا انتخاب اصلح بار دیگر باعث سرفرازی ایران شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن