اسلاید شوستون اصلیورزشیپربازدیدترین ها

زمزمه آغاز تغییر و تحولات در سیاه‌جامگان

کد خبر : 12834

با توجه به نتایج ضعیف تیم سیاه‌جامگان در هفته‌های اخیر به نظر می‌رسد از امروز تغییرات در این باشگاه آغاز شده‌ است.

پس از ورود مرزبان به عنوان سرمربی باشگاه سیاه‌جامگان، آغاز تغییرات در این باشگاه قابل پیش‌بینی بود. هرچند مرزبان و دستیارانش ترجیح دادند چند هفته‌ای به بازیکنان فعلی سیاه‌جامگان فرصت دهند تا توانایی خود را به نمایش بگذارند، اما شکست‌های متوالی این تیم در لیگ و جام حذفی گویا سبب شده تا پیش از رسیدن تعطیلات نیم‌فصل، سیاه‌پوشان مشهدی تغییرات در لیست بازیکنان خود آغاز کنند.

بر همین اساس شنیده می‌شود جدایی بهتاش میثاقیان، یونس شاکری و محمد عین‌افشار از سیاه‌جامگان قطعی شده‌است. شاکری که از آغاز لیگ برتر هفدهم به این تیم  پیوست در یازده هفته اخیر نتوانست آنطور که باید و شاید در خط حمله این تیم عمل کند و تنها یک بار در جام حذفی در برابر برق نوین شیراز موفق به گلزنی شد.

محمد عین‌افشار گلر سابق سیاه‌جامگان  که از ارکان صعود این تیم از لیگ دو به لیگ برتر بود، پس از یک فصل حضور در لیگ برتر به همراه سیاه‌جامگان سال گذشته به بادران پیوست اما در ابتدای فصل هفدهم دوباره به مشهد بازگشت و لباس سیاه‌جامگان را پوشید اما نتوانست با عملکردش مرزبان را مجاب کند که وی را در لیست بازیکنانش نگه‌دارد.

در بین این سه اسم اما جدایی بهتاش میثاقیان، فرزند اکبر میثاقیان نیز از ابتدا محتمل به نظر می‌رسید.

علاوه بر شایعاتی مبنی بر مذاکره مشکی‌پوشان مشهدی با مجتبی جباری و حنیف عمران‌زاده و یک دروازه‌بان لیگ برتری شنیده می‌شود، مرزبان و علی عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان امروز راهی گرجستان شدند تا نسبت به انتخاب و جذب بازیکنان خارجی جدید برای سیاه‌جامگان اقدام کنند. در صورت خرید بازیکن جدید خارجی، بعید نیست که گوران یرکوویچ و چولاک نیز از تیم جدا شوند.

سیاه‌جامگان از یازده بازی خود در لیگ برتر هفدهم تاکنون با کسب هفت امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن