دانش و فناوریستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

عصرانه های فرهنگ و ارتباطات کلید خورد

کد خبر : 12707

اولین نشست از سلسه نشست های عصرانه های فرهنگ و ارتباطات به همت دفتر خراسان انجمن علمی مطالعات فرهنگی و ارتباطات تشکیل شد و قرار است هر دو هفته یکبار با موضوع نقد و بررسی کتاب و فیلم برگزار گردد.

به گزارش صبح مشهد، اولین جلسه از سلسه جلسات “عصرانه های فرهنگ و ارتباطات” با موضوع نقد و بررسی فیلم و کتاب های فاخر جهان، در نهم آبان ماه برگزار گردید.
این جلسه به کوشش اعضای انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات، در یکی از کافه های شهر مشهد تشکیل شد و با استقبال عموم علاقه مندان همراه بود.
در این نشست فیلم دوازده مرد خشمگین محصول سال ۱۹۵۷ آمریکا به عنوان یکی از برترین آثار سینمایی جهان بررسی شد. این اثر براساس داستانی تلویزیونی به همین نام نوشته رجینالد روز و به کارگردانی سیدنی لومت ساخته شده‌است.قضاوت یکی از مولفه های مهم در بررسی این فیلم است که توسط افراد حاضر در نشست مورد بحث قرار گرفت.

شایان توجه است که دفتر خراسان انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات در امتداد فعالیت های علمی خود پس از برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های فرهنگ و ارتباطات تصمیم به برگزاری نشست های صمیمانه ای تحت عنوان “عصرانه های فرهنگ و ارتباطات” نموده و قرار است این جلسات هر دو هفته یک بار با موضوع نقد و بررسی آثار فاخر سینمایی و نیز کتاب های مرتبط با حوزه مطالعات فرهنگی برگزار گردد و علاقه مندان از سراسر شهر مشهد، می توانند در این نشست ها شرکت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن