پایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تشرف زائران اهل سنت استان آذربایجان غربی به حرم رضوی

کد خبر : 12452

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف زائران محروم و نیازمند اهل سنت استان آذربایجان غربی به حرم مطهر رضوی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این خبر ابراز کرد: به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان غربی ۴۳ زائر محروم زیارت اولی شهرستان چالدران شناسایی و در قالب کاروان زیارتی به پابوسی حرم مطهر امام مهربانی‌ها مشرف شدند.
وی عنوان کرد: این گروه از زئران به مدت ۳ روز در مشهد الرضا(ع) و هتل محراب مستقر هستند. تمامی تغذیه این گروه در مدت اقامت در مشهد با معاونت امداد آستان قدس رضوی است.
خاکسار قهرودی ادامه داد: همچنین این گروه از زائران در مدت حضور خود در مشهد، یک وعده میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه اهل بیت عصمت وطهارت(ع) در بین مردم اهل تسنن از جایگاه والا و ویژه ای برخوردار هستند، بیان کرد: این زائران با حضور در حرم‌های متبرک ائمه اطهار(ع)، زیارت قبور آنها و برپایی مراسم عزاداری، عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می‌دهند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیاری از محرومان و نیازمندان اهل سنت در سراسر ایران آرزوی
زیارت بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند، بیان کرد: معاونت امداد با همکاری و مشارکت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های کشور تلاش می‌کند تا در حد توان شرایط زیارت آسان را برای این گروه از زائران فراهم کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن