شهری

سردار اشتری: هجمه به پلیس هجمه به امنیت و آسایش شهروندان است

کد خبر : 49907

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هجمه به پلیس یعنی هجمه به امنیت و آسایش شهروندان، بر این مبنا با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

صبح مشهد- سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت خانواده معظم شهدا و جانبازان فراجا که شامگاه گذشته دهم آذرماه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امنیت بالاترین سرمایه است، همانطور که پیامبر عظیم الشأن اسلام سلامتی و امنیت را بالاترین نعمت بر شمرده‌اند. اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در جامعه به‌وجود نمی‌آید.

وی با استناد به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان سازمان انتظامی را از ارکان امنیت و نقش آن را بسیار بزرگ و بی نظیر اعلام کرده‌اند. همچنین وظیفه امروز پلیس در این برهه خطیر از زمان را حفظ امنیت مردم دانسته‌اند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: آنان که جان خود را برای امنیت می‌دهند در این راه بیشترین و بالاترین نقش را برای امنیت دارند. خانواده شهدا در راهی قدم برداشته‌اند که بالاترین نیاز بشری به خصوص در جامعه اسلامی ما است.

به گزارش روابط‌ عمومی پلیس خراسان رضوی، وی مطرح کرد: شهدای ما به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، مرگ تاجرانه‌ای داشتند و عهدی که شهدا و جانبازان با خدا بسته‌اند بسیار بالا و ارزشمند است.

سردار اشتری در ادامه توضیح داد: خانواده معظم شهدا و جانبازان می‌دانند راه و هدف شهدا و وارستگان این مسیر چیست. در واقع درک پیام شهدا و جانبازان و هدف والای آنها سختی‌ها را کمتر و صبر و بردباری را بیشتر می‌کند.
وی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، خاطرنشان کرد: خانواده جانبازان، پرستاران واقعی برای سروقامتان راه امنیت و اسطوره‌های افتخار نظام هستند. امیدواریم همه ما بتوانیم راه شهدا و جانبازان را ادامه داده و پاسدار واقعی حریم ولایت و امنیت باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: در حوادث اخیر دشمن جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به بهانه‌های مختلف راه انداخت. معاندان و بدخواهان نظام نمی‌خواهند پیشرفت ملت ایران را ببینند. اما خوشبختانه ما در میدان عمل موفق و ثابت قدم بوده‌ایم و از این مشکلات با سرافرازی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

این مقام ارشد نظامی در فراجا امنیت ایران اسلامی را مناسب و مطلوب دانست و اعلام کرد: در جامعه اسلامی پلیس وظیفه قانونی، مردم‌داری و وظیفه شرعی دارد. پلیس مقتدرانه و مظلومانه به وظایف خود عمل می‌کند و اقتدار و هوشمندی شاخصه کار مجاهدان فی سبیل الله است.
وی تصریح کرد: هجمه به پلیس یعنی هجمه به امنیت و آسایش شهروندان، بر این مبنا با تعدی‌کنندگان به جان و مال مردم برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود چراکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

در این همایش سردار اشتری به فرزندان شهدا و جانبازان فراجا مدال افتخار اهدا کرد و سپس با یکایک خانواده‌های معظم شهدا دیدار و از آنان دلجویی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن