اجتماعی

“شهرام عبدلی” پس از هشت روز کما دارفانی را وداع گفت

کد خبر : 51307

مسوول روابط عمومی بیمارستان قائم مشهد گفت: “شهرام عبدلی” بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر سکته مغزی پس از هشت روز کما و بستری در بیمارستان قائم مشهد جان باخت.

به گزارش صبح مشهد، جواد حدادی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ما با تایید این خبر افزود: شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه در زمان فیلمبرداری سریال “آسوده باش” در مشهد دچار سکته و خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم این شهر منتقل شد.

وی بیان کرد: به رغم تلاش کادر درمان به علت وسعت خونریزی مغزی ایشان حوالی ساعت ۱۱ امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال “آسوده باش” به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد و به بیمارستان مراجعه کرد.

شهرام عبدلی عهده دار یکی از چهار نقش اصلی سریال “آسوده باش” بود که فیلمبرداری آن از ۲۰ روز قبل در مشهد آغاز شد، وی ۲۸ بهمن ماه در محل اقامت خود در هتل “حیات” مشهد دچار سکته مغزی و بلافاصله به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد، عبدلی از زمان حضور در بیمارستان در کمای عمیق بسر می برد.
نقش آفرینی “شهرام عبدلی” در فیلمهای “نفس های آرام”، “ماه گرفتکی”، “به خاطر سوگند”، “افسون گل سرخ”، “قصه دلها”، و در سریالهای “خط قرمز”، “بازیگر”، “طلاق”، “راز ناتمام”، “شب آخر”، “آخرین روز”، “سر دلبران”، “راه و بیراه” بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن