اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

نعمت ولایت برای ما جایگاه ویژه ای دارد

کد خبر : 11989

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نعمت ولایت برای ما جایگاه ویژه ای دارد زیرا قدرتش را از خداوند گرفته است. امروز رهبری در اراده الهی ذوب و این امر موجب ایجاد قدرت برای کشور و نیز برهم زدن معادلات استکبار جهانی شده است.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز یکشنبه در پانزدهمین همایش تجلیل از کارکان ممتاز نیروی زمینی ارتش، در مشهد افزود: عدالت محوری و تحقق برنامه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا رسالت ارتش ایران است که در این مسیر تلاش می کنیم.
وی رزمندگان نیروی زمینی را مردان بی ادعای عرصه مجاهدت توصیف و بیان کرد: ارتش به هر میزان که در مسیر رهبری نظام گام بردارد خداوند به همان میزان به اقداماتش برکت می بخشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بصیرت و علم رهبری فضاهای تاریک و غبارآلود را برای ما روشن می کند. از این حیث ارتش مطیع رهبر خود است و دستورات ایشان را به عرصه ظهور می رساند. ما ولایتمدار هستیم و کاری جز اوامر رهبری انجام نمی دهیم.
در چارچوب همایش تجلیل از کارکان ممتاز نیروی زمینی ارتش، خانواده شهید مدافع حرم سیدمهدی جودی ثانی آخرین شهید خراسانی ارتش در عرصه مدافعین حرم مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن