مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

همبستگی مردم عراق مقاصد شیطانی دشمن را دست نیافتنی کرد

کد خبر : 11186

رئیس شبکه رسانه‌ای عراق مهم‌ترین پیروزی‌های این کشور را همبستگی مردم آن دانست و گفت: این همبستگی و اتحاد سبب شد که دشمنان اسلام نتوانند به مقاصد شیطانی خود دست یابند.

به گزارش صبح مشهد، علی شلاح شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه هفتمین بازار فیلم  اسلامی در مشهد اظهار کرد: امروز مقاومت در کشور عراق وضعیت بسیار خوبی دارد و این کشور از وضعیت تاریک و سیاه گذشته عبور کرده و ترویست ها دیگر بر این کشور مسلط نخواهند شد و این بزرگترین دستاورد محور مقاومت است.

وی افزود: تکفیریها می خواهند دین ما را متلاشی کرده و با بمب گذاری های متعدد به دنبال بر هم زدن آرامش و اتحاد مردم این کشور هستند اما نتوانستند به این مقصود دست یابند چرا که این مهم محصول همبستگی مردم عراق است و باید  این همبستگی را به مردم عراق تبریک بگویم.

رئیس شبکه رسانه‌ای عراق  به برپایی هفتمین بازار فیلم اسلامی در مشهد اشاره و خاطر نشان کرد: باتوجه به برگزاری این برنامه در مشهد آن هم در سال ۲۰۱۷ میلادی که به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده رسانه‌ها  باید تصویر درست و حقیقی از این شهر ارائه کنند.

شلاح تصریح کرد: علت اینکه گفته می‌شود باید تصویر درستی ارائه شود به این دلیل است که بسیاری از افراد می خواهند تصویر نادرستی از ایران و جهان اسلام ارائه دهند و این فیلم ها می تواند موجب وحدت و همگرای بیشتری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن