اقتصادی

در ایام دهه فجر صورت میگیرد؛

افتتاح بیش از چهار صد پروژه اقتصادی در زیر مجموعه های وزارت امور اقتصادی و دارایی

کد خبر : 50773

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: بالای چهار صد پروژه ای اقتصادی در زیر مجموعه های توابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در ایام دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های تابعه افتتاح می شود.

به گزارش صبح مشهد، مهدی محمدی در حاشیه ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی هر ماه به میزبانی یکی از دستگاه تابع وزرات خانه برگزار می شود.

وی با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر ادامه داد: همکاران بانک صادرات مشهد میزبانی شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برعهده گرفتند تا آخرین هماهنگی ها و تدابیر برای برگزاری ایام دهه فجر در ذیل توابع وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: جلسه که در مشهد داشتیم جلسه ای بسیار خوبی بود و قرار شد بالای چهار صد پروژه ای اقتصادی در زیر مجموعه های توابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در ایام دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های تابعه افتتاح می شود.
محمدی جهاد تببین را یکی از اولویتهای این مرکز بیان وعنوان کرد: ما این باور و اعتقاد را داریم که جلسات این چنینی برای مدیران روابط عمومی نیاز داریم در همین راستا تلاش کردیم با حضور اساتید خبرگان این حوزه موضوعات روز ارتباط و موضوعات مربوط به حوزه های کاری روابط عمومی توسط اهل فن و خبرگان اساتید گفته شود.

وی افزود: مهمترین رویکرد ما در اقتصاد و دارایی نگاه به به حوزه روابط عمومی و ارتباطات در وزرات خانه است این نگاه متمرکز تهران نیست بلکه ما نگاه تمرکز زدایی داریم اما هماهنگی و چارچوب راهبردی یکسانی در وزارت خانه در بیش از یکسال گذشته دنبال کردیم و تقریبا تمام مجموعه همکاران ما در روابط عمومی امروز میداند در کدام نقطه قرار و نوع ارتباطشان با افکار به چه شکلی باید باشد که از آشفتگی و پراکندگی جلو گیری کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: در وزرات اقتصاد باید بدانیم چه می خواهیم و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم چون حوزه ارتباطات و روابط عمومی حوزه ای است که بدون داشتن تدبیر و راهبرد عملا راه به جای نمی‌برد.

محمدی خاطرنشان کرد مهم ترین اصلی که ما در اینجا دنبال می‌کنیم یافتن راه و مسیری برای توسعه سرمایه اجتماعی است و در تحقق این مسیر برنامه های خوبی پیش بینی شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن