اجتماعیزندگی
موضوعات داغ

کارشناس اسلحه شناسی:تصحیح می کنم گلوله به بدن میترا استاد مستقیم شلیک نشده است!

کد خبر : 22278

کارشناس اسلحه شناسی نظریه خود در بررسی های اولیه قبل از کیفرخواست را پس گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا، کارشناس بررسی صحنه قتل در دادگاه گفت : ساعت یک و نیم ظهر رفتیم محل جنایت حالت اولیه جسد به هم خورده بود. در تن پیمایی جسد ورود و خروج در کف دست داشتیم و یک ورود گلوله در سینه بود.

کارشناس اسلحه شناسی نیز گفت : من تنها کارشناس اسلحه شناسی تهران هستم. تیراندازی بی هدف بوده است. خشاب این اسلحه ۱۵ تیر دارد. ولی احتمالا ۱۳ تیر وجود داشته است و اسلحه ۹ میلی متر بوده است اما سوراخ روی سینه ۱/۵ سانتی متر بوده است که نشان می دهد شلیک مستقیم نبوده است. قبلا گفتم که تیر مستقیم بوده است ولی حالا تصحیح می کنم و می گویم تیری که که به وان خورده مستقیم بوده است. استنباط می کنم تیری که به دست خورده مستقیم بوده و همان تیر به سینه اصابت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فاصله اسلحه از دست نجفی تا دست میترا بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر بوده است با توجه به اینکه قد نجفی ۱۶۷ و میترا ۱۵۸ سانتی متر است نمی توانیم دقیق فاصله را بگوییم و فاصله زیر ۳۰ سانت بوده است.

در ادامه این کارشناس تاکید داشت که زمان تیر اندازی میترا استاد نیم خیز شده که اسلحه از سمت چپ شلیک شده و به پهلوی راست برخورد کرده است.

و نجفی در این مرحله گفت : من نسبت به این حرف اعتراض دارم چون که اگه میترا نیم خیز بود باید می افتاد زیر وان یعنی کف حمام و چون ایستاده بوده به سمت عقب رفته و داخل وان افتاد.

بیشتر بخوانید:

۶۰۰۰ کلمه از دادگاه شهردار سابق تهران/ آیا مقتوله مهدور الدم بود؟

در ادامه کارشناس گفت: دست نجفی تو زمان وقوع قتل آزاد نبوده و میترا دست وی را گرفته بود.

کارشناس عزتی راد در تایید اظهارات نجفی گفت: نجفی کاملا نزدیک به همان اتفاقاتی که افتاده حرف زد و حرف اشتباهی را بیان نکرد و بررسی های ما با حرف های نجفی یکسان است.

وی گفت: ۵ پوکه کشف شده را کارشناس اسلحه و وکیل بررسی کردند. سرب گلوله تجزیه شده و آثار گچ دیوار روی آن است که نشان می دهد گلوله به جای سختی مثل دیوار برخورد کرده است. گلوله کشف شده از بدن تا حدی دفرمه است که نشان می دهد به جسم سخت برخورد کرده است.

کارشناس اسلحه گفت: به نظر من علت فوت میترا استاد متلاشی شدن عروق قلب است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن