اجتماعیپربازدیدترین ها

آتش سوزی همراه با انفجار یک واحد مسکونی

کد خبر : 10064

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد ازمهار آتش سوزی توام با انفجارمنزل مسکونی درطبقه سوم یک مجتمع ۹ واحدی دربولوار رحمانیه شهر توسط آتش نشانان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، مجید شادی با بیان این مطلب افزود، عصر امروز جمعه ۱۱ فروردین ماه ۹۶ از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ حادثه آتش سوزی توام با انفجار درطبقه سوم یک مجتمع مسکونی در بولوار رحمانیه مشهد اطلاع رسانی گردید، که با توجه به حساسیت موضوع ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد ، بلافاصله گروه اطفاء حریق ایستگاه های ۱۷و۳۰ این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود ، با حضور گروه های اطفاء حریق در محل، آتشنشانان مشاهده کردند، این آتش سوزی که با انفجار توام بوده است ،منجر به تخریب قسمتی ازیک منزل درطبقه سوم این مجتمع گردیده و آتش سوزی که کانون آن اتاق خواب بوده درحال سرایت به دیگرقسمت های این منزل و دیگر واحد های مسکونی این مجتمع مسکونی ۹ واحدی است، که باعملیات بموقع نیروهای آتش نشانی این حریق به سرعت مهار و از سرایت آتش به منازل اطراف جلوگیری بعمل آمد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد، خوشبختانه دراین آتش سوزی به کسی آسیبی نرسیده است و علت دقیق این حادثه نیز توسط کارشناسان آتش نشانی شهر مشهددر دست بررسی می باشد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن