اقتصادی

آکادمی ققنوس کار خود را در تهران ادامه می دهد/ ارز آوری با استفاده از جذب هنرجویان کشورهای همسایه

کد خبر : 42701

پس از نزدیک به دو دهه تلاش بی وقفه و شبانه روزی جهت برگزاری آموزش های به روز و مورد نیاز صنف بانوان آرایشگر کلان شهر مشهد، به دلیل برخی کم لطفی ها مجبور به مهاجرت و انتقال دفتر آکادمی ققنوس به تهران شدیم.

به گزارش صبح مشهد، مهدی درویش زاده در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که برگزاری دوره های آموزشی آکادمی ققنوس در پایتخت دنبال می شود، افزود: طبق بررسی های انجام شده در برخی از کشورهای همسایه آمادگی و ظرفیت خوبی جهت جذب هنرجو مشاهده می کنیم که تلاش داریم با بکارگیری اساتید مجرب و آموزش های به روز، آنان را جذب و ارزآوری خوبی را نصیب کشورمان نماییم.

مدیر آکادمی ققنوس ادامه داد: در طی نزدیک به دو دهه تلاش طاقت فرسا در مشهد بیش از ۵۵۲۰ همایش آموزشی با ظرفیت ۸۲۸۰۰ شرکت کننده انجام شد که یک رکورد در تاریخ برگزاری همایش های آموزشی صنف بانوان آرایشگر به شمار می رود.

وی افزود: در طی این مسیر سخت بارها با برخی بی مهری ها مواجه شدیم ولی نگذاشتیم در روند خدمت رسانی به هنرمندان و صنف پرتلاش بانوان آرایشگر خللی در زمینه آموزش و تامین ملزومات مورد نیاز بیش از ۱۶ هزار فعال این حوزه وارد شود.

درویش زاده خواستار روان سازی و تسهیل مقررات و پرهیز از هر گونه تنگ نظری در اعطای مجوز برگزاری همایش های آموزشی شد و تاکید کرد، با خروج ظرفیت های انسانی و آموزشی از استان و تمرکز در پایتخت، بسیاری از علاقه مندان و فعالان متقاضی آموزش های به روز، از این خدمات به صورت حضوری محروم می شوند و این یک آسیب جدی به شمار می رود.

گفتنی است دفتر آکادمی ققنوس در تهران- خیابان فرشته- ساختمان کوروش- طبقه چهارم واقع شده است. همچنین راه های ارتباطی با آکادمی ققنوس به شرح ذیل می باشد:
وب سایت: www.ghoghnoosir.com
اینستاگرام: qoqnos_academy
کانال: ghoghnoos_academy
در ضمن اپلیکیشن آکادمی ققنوس را می توانید در کافه بازار دانلود و نصب کنید.
تلفن تماس: ۰۹۱۵۵۰۴۹۵۸۴

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن