اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

راه‌اندازی رادیو زیارت اقدامی اثر بخش در مسیر اشاعه فرهنگ رضوی است

کد خبر : 12490

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه اندازی رادیو زیارت اقدامی اثر بخش در مسیر اشاعه فرهنگ رضوی است.
به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در آئین راه اندازی آزمایشی رادیو تصویری زیارت که با حضور معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و جمعی از فعالان عرصه رسانه در سالن صبای مشهد مقدس برگزار شد، زیارت را کانون معرفت افزایی برای امت اسلامی معرفی و ابراز کرد: زیارت یک برش از زندگی زائر نیست بلکه نقطه عطفی در زندگی اوست که در تمام لایه‌های زندگی زائر تأثیرگذار است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های معاند نسبت به مقوله زیارت، ابراز کرد: هجمه‌هایی که امروزی از سوی دشمنان به مقوله زیارت می‌شود نشان دهنده نقش اثر بخش آن بر انسان سازی و جامعه سازی قرآنی است.
وی مقوله رسانه را برای انتقال حال و هوای بارگاه منور رضوی به تمام دلدادگان و مشتاقانی که به هر دلیل امکان حضور فیزیکی را در این صحن و سرا ندارند؛ یک ضرورت توصیف و بیان کرد: آستان قدس رضوی راه اندازی رادیو زیارت را اقدامی اثر بخش در مسیر اشاعه فرهنگ رضوی می‌داند و نسبت به افزودن غنای محتوای پخش شده از آن همکاری خواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این مطلب که رسانه ملی یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن محاسن کلام اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: محاسن و زیبایی‌های کلام اهل بیت(ع) باید به وسیله صدا و سیما به بشریت چه مسلمان و چه غیرمسلمان منتقل شود.
تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: جلوه‌های زیبایی کلام امام رضا(ع) را باید به وسیله رسانه‌ها به مردم انتقال داد، تا فرهنگ رضوی در جوامع بیش از پیش اشاعه یابد.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران راه اندازی این رادیو، گفت: امروز رسانه‌ها از جمله رسانه ملی؛ منبرهایی اثر بخش برای تبیین فرهنگ رضوی و جامعه سازی قرآنی هستند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن