شهری

از برگزاری جشن ولادت حضرت زینب«س» تا اکران بنر تبریک و تقدیر از پرستاران و کادر درمان در شهرداری منطقه یک مشهد

کد خبر : 55831

جواد مسلم شهردار منطقه یک مشهد مقدس در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد گفت: به مناسبت ایام خجسته ولادت حضرت زینب«س» و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱،ویژه برنامه‌فرهنگی و ورزشی با حضور پرستاران و کادر درمان بیمارستان دکتر شیخ واقع در خیابان شهید قرنی برگزار شد.

گفتنی است، این ویژه برنامه با مشارکت بیمارستان دکتر شیخ در محوطه و سالن اجتماعات مجموعه برگزار شد و شامل بخش‌های متنوعی از جمله مسابقات ورزشی و فرهنگی،اجرای سرود و همچنین مراسم جشن روز پرستار بود؛که در پایان به نفرات برتر مسابقات و همچنین پرستاران نمونه مجموعه هدایا و جوایزی اهدا شد.

با توجه به اینکه پرستاران جزو اقشار بسیار اثرگذار و تلاش گر در زمینه سلامت اجتماعی و حفظ جان شهروندان هستند، مجموعه مدیریت شهری همواره در تلاش است تا بهترین خدمات و تعاملات را با این مجموعه‌ها به انجام برساند.

از همین رو با توجه به اینکه ۸بیمارستان در منطقه ۱ واقع شده‌،هماهنگی لازم از سوی روابط عمومی به منظور نصب و اکران بنر تبریک در ورودی این مجموعه‌ها انجام شد و به اتفاق جمعی از معاونین و مسئولین این منطقه،با حضور در درمانگاه شماره۱ شهرداری واقع در خیابان پاستور و همچنین بیمارستان امید واقع در خیابان کوهسنگی،با اهدای گل به پرستاران و کادر درمان از زحمات این قشر خدوم، تجلیل به عمل آمد.

همچنین مراسم جشن روز ولادت حضرت زینب«س»ویژه کارکنان شهرداری منطقه نیز،همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه اداری ساختمان شهرداری منطقه یک برگزار گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن