شهری

مشهد میزبان نمایشگاه صادراتی تولید ایرانی برند جهانی

کد خبر : 22953

با هدف آشنایی و ارتباط با تولیدکنندگان، سرمایه گذاری و ایجاد بازار‌های جدید بین المللی نمایشگاه تولید ایرانی برند جهانی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، مدیر اجرایی نمایشگاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در این نمایشگاه تاجران خارجی در قالب هیئت‌های اعلام برگزاری نمایشگاه تولید ایرانی برند جهانی در مشهدتجاری از کشور‌های قزاقستان، ازبکستان، عمان، روسیه، عراق، افغانستان، سوریه حضور دارند.
رضا جلالی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، ۵ صنعت تولیدی برتر ایرانی شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی برقی و غیر برقی، مواد شوینده – بهداشتی و دکوراسیون داخلی از استان‌های منتخب شناسایی و در این نمایشگاه شرکت دارند.
وی گفت: در صورت تحقق اهداف این نمایشگاه، در نظر داریم در نمایشگاه دوم از تولیدکنندگان صنایع غیر خانواده محور نیز جهت جذب بازار‌های صادراتی دعوت به عمل آوریم.

ارائه خدمات مشاوره صادراتی
جلالی ادامه داد: در جوامع توسعه یافته به ازاء هر ۱۰ مجموعه و در ایران به ازاء هر ۸۰۰ مجموعه یک مشاور در حوزه موفقیت های کسب¬و¬کار فعالیت می نماید، با توجه به نیاز امروز تولیدکنندگان مبنی بر ارتباط موثر با تجار و انجام مذاکرات تجاری و ضعف این موضوع بین آنها، این شرکت مفتخر است تا تمامی خدمات خود را از قبیل مشاوره صادراتی، مذاکرات تجاری دو جانبه، بازاریابی بازارهای هدف و … را بدون دریافت هزینه و بصورت رایگان در طول برگزاری نمایشگاه تا حصول نتیجه کامل انجام داده و طی قراردادی که با تولیدکننده مورد نظر منعقد می شود، توافق می گردد تا درصدی از فروش خود را که از بستر این نمایشگاه و انجام مذاکرات مرتبط بدست آمده است، به مدت دو الی پنج سال به این شرکت پرداخت نماید.
این نمایشگاه از ۱۷الی۱۹ مهر ماه ۹۸ در محل هتل هما (۱) مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن