شهری

استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته بیمه:

بیمه ابزاری مهم در پوشش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های اقتصادی است

کد خبر : 56048

استاندار خراسان رضوی همزمان با هفته بیمه و در آستانه روز بیمه، با صدور پیامی ضمن تبریک این هفته به اهالی صنعت بیمه، گفت: بیمه ابزاری مهم در پوشش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های اقتصادی است.

به گزارش صبح مشهد، در پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت هفته بیمه آمده است: اگرچه در نگاه عمومی، بیمه مظهر اطمینان و آرامش فرد و سرمایه گذار است، اما در نگاه تحولی استان، بیمه ابزاری مهم در پوشش ریسک سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های اقتصادی است و از این ابزار باید به بهترین نحو در سطح استان استفاده شود.

در ادامه این پیام آورده شده است: هر کجا خطری آرامش یک فرد یا خانواده را تهدید می کند، باید بیمه به نحو معقول حضور داشته باشد. هر کجا خطری سرمایه گذاری های اقتصادی افراد یا فعالیت آتی فعالان اقتصادی را تهدید می کند، باید بیمه بصورت پررنگ حضور داشته باشد و ایفای نقش کند.

استاندار خراسان رضوی در این پیام اضافه کرده است: بیمه باید طرح های نو و روش های جدید برای پوشش بیمه خانواده ها و فعالان اقتصادی پیشنهاد بدهد. بیمه باید در تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری در چارچوب قوانین موجود نقش آفرینی کند. بیمه می تواند بازوی توانمند استان در ایجاد آرامش اقتصادی و اجتماعی باشد. در نگاه تحولی استان جایگاه بیمه این گونه تصویر شده است و یقین داریم که این انتظارات با همت هه خدمتگزاران این حوزه محقق خواهد شد.

نظری در بخش پایانی پیام خود آورده است: بنده نیز به سهم خود ۱۳ آذر را به اهالی صنعت بیمه بویژه خدمتگزاران این حرفه مهم در استان خراسان رضوی که در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند، تبریک و تهنیت می گویم و برای همه عزیزان، آرزوی توفیق توام با سلامت دارم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن