اخبار مهم

دردسر رحم اجاره ای برای زوج جوان/ ۵۰ میلیون سقط شد!

کد خبر : 36488

چند روز قبل یک وکیل دادگستری به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از زن جوانی شکایت کرد

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایران، وی گفت: موکلان من زوج جوانی هستند که ۱۰ سال است بچه‌دار نمی‌شوند. آنها برای بچه‌دار شدن خیلی هزینه کردند اما بی‌فایده بود. هر راهی برای بچه‌دار شدن را آزمایش می‌کردند. تا اینکه چند وقت قبل آنها با زنی ۲۵ ساله در کلینیک ناباروری آشنا شدند؛ زن متأهلی که حاضر بود در ازای دریافت پول رحمش را اجاره دهد.

او ادامه داد: موکلانم قبول کردند ۵۰ میلیون تومان به همراه هزینه‌های دکتر و تغذیه را در ازای بچه‌دار شدن، به این زن بدهند و قرارداد بستند؛ در این مدت طی چند چک مبلغی از ۵۰ میلیون تومان را نیز به او دادند. اما بعد از سه ماه زن جوان با موکلانم تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود که بچه سقط شده است. بعد هم دیگر به تلفن‌هایشان جواب نداد، اما موکلانم مدعی هستند که میترا مشکلی نداشت و حالش خوب بوده است، حتی نظریه پزشک میترا هم در این مورد بوده که او مشکلی ندارد.

با ادعای میترا، موکلانم از زن جوان شکایت دارند و مدعی هستند که او در نگهداری از فرزندشان سهل‌انگاری کرده و باعث سقط شده است.
به‌دنبال شکایت وکیل جوان، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق در این خصوص و احضار میترا برای بررسی موضوع را صادر کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن