شهریمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی: استقبال زائران از اقدامات فرهنگی در پایانه امام رضا (ع)

کد خبر : 15601

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: استقبال خوبی از نوع فعالیت فرهنگی در خارج از حرم همچون پایانه مسافربری امام رضا (ع) توسط زائران شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نوروز ۹۷ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: افق فرهنگی آستان قدس رضوی اثرگذاری بر سبک زندگی با عیار ارزش‌های امام رضا (ع) است.
وی افزود: بر همین اساس در فرصت‌های مختلف حضور در کنار مردم و زائران با نگاه از مبدأ تا مقصد، موضوع سبک زندگی بر عیار ارزش‌های امام هشتم (ع) مورد توجه قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: الآن اولویت ما فقط در پایانه مسافربری مشهد مقدس نیست بلکه در ۷ پایانه در سطح کشور، ایستگاه‌های راه‌آهن و ایستگاه‌های بین راهی در حال خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی هستیم.
گنابادی نژاد تصریح کرد: استقبال خوبی از نوع فعالیت فرهنگی در خارج از حرم همچون پایانه مسافربری امام رضا (ع) توسط زائران شده و این نشان از دل‌بستگی مردم به حضرت رضا (ع) دارد که هرجایی پرچم حضرت بلند می‌شود تبدیل به محلی برای ارادت و تعلق خاطر زائران به این امام رئوف می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن